آیت‌الله علوی: قم را از بدحجابی نجات دهید آیت‌الله علوی: قم را از بدحجابی نجات دهید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آیت‌الله علوی: قم را از بدحجابی نجات دهید

آیت‌الله علوی: قم را از بدحجابی نجات دهید

خبرگزاری ایرنا: آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید از بروز بدحجابی در شهر مقدس قم به شدت انتقاد کرد و گفت: من از مسئولان خواهش می کنم که قم را از بدحجابی و بی بند و باری نجات دهند.

وی عصر دوشنبه در دیدار اعضای ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: قم حرم اهل بیت(ع) است و مسئولان باید برای حفظ حجاب و عفاف در این خطه مقدس تلاش کنند تا خیابان های شهر جولانگاه افراد بدحجاب نباشد.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) می فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیب نرسد، بنابراین اگر در شهر مقدس قم بی بند و باری رواج پیدا کند، ما پشتیبان ولایت فقیه نبوده ایم و به طور قطع آسیب خواهیم دید.

وی خاطرنشان کرد: همه ما مدیون انقلاب و کسانی هستیم که در راه پیروزی و حفظ نظام اسلامی خون داده اند و ما از ثمره تلاش و مجاهدت آنها بهره مند شده ایم.

این مرجع تقلید در پایان با بیان اینکه مسئولان مدیون خون شهدا هستند و نباید به آن خیانت کنند، خاطرنشان کرد: ما باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم، همانگونه که خداوند به بنی اسرائیل می فرماید که من شما را از چنگال ظالمان نجات دادم، امروز نعمت انقلاب پس از زندانی و تبعید شدن بزرگان دین و حوزه به ما رسیده است.

روسای کارگروه های تخصصی ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز دوشنبه با برخی از علما و مراجع عظام تقلید در شهر مقدس قم دیدار و گفت وگو کردند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  زن هتاک به مقدسات بازداشت شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *