آیت‌الله یزدی: با رقاصی حقوق الهی پایمال می‌شود آیت‌الله یزدی: با رقاصی حقوق الهی پایمال می‌شود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آیت‌الله یزدی: با رقاصی حقوق الهی پایمال می‌شود

آیت‌الله یزدی: با رقاصی حقوق الهی پایمال می‌شود

خبرگزاری مهر: مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که ادعای قهرمانی دارد باید از همان هفته نخست امتیازات را جمع کند.

ناصر ابراهیمی ابتدا درباره قرعه کشی رقابت های لیگ برتر به تاخیر در آغاز این مسابقات اشاره کرد و گفت: این موضوع سلامتی بازیکنان را تهدید می کند. تیم ها با توجه به زمانی که از قبل اعلام شده بود خودشان را آماده مسابقات کردند اما حالا شاهد هستیم که بیش از سه هفته تاخیر به وجود خواهد آمد.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرعه کشی مسابقات تاکید کرد: فکر می کنم برگزاری دربی پایتخت در هفته چهارم و بازی هایی که تیم های مدعی در طول فصل خواهند داشت سبب شود تا مربیان استقلال و پرسپولیس کمی فشار فکری بیشتری را تحمل کنند. بنابراین همین بازی استقلال و پرسپولیس می تواند برای آنها حکم آرامش بین هواداران را امضا کند.

وی افزود: تیمی که مدعی قهرمانی است باید از نخستین بازی خود به فکر موفقیت باشد و امتیازات را جمع آوری کند. اگر تیمی از کسب امتیاز در هفته های اول غفلت کند از کورس قهرمانی عقب می افتد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس سه دوره متوالی قهرمان لیگ شده است. این تیم باز هم برند خود را در بالاترین رده نگه داشته و همیشه مدعی است. در کنار پرسپولیس چندین تیم دیگر نیز برای رسیدن به قهرمانی تلاش خواهند کرد که امیدوارم لیگ جذابی را به همراه داشته باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  یارانه نقدی دو برابر می‌شود

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *