اجتماع عزاداران فاطمی در مشهد برگزار شد اجتماع عزاداران فاطمی در مشهد برگزار شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اجتماع عزاداران فاطمی در مشهد برگزار شد

اجتماع عزاداران فاطمی در مشهد برگزار شد

ایرنا: اجتماع مردمی به مناسبت سوگواری سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) امروز با حضور اقشار عزادار، امام جمعه، فرماندار و شهردار مشهد و جمعی از مسوولان و اعضای شورای اسلامی این شهر در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.

هر ساله در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اجتماع عزاداران با حضور اقشار مختلف مردم و دسته‌های عزاداری در عرصه میدان شهدا تشکیل می شد و سپس جمعیت به سمت حرم مطهر رضوی حرکت می کرد.

اجتماع عزاداران فاطمی در مشهد برگزار شد

امروز نیز در سالروز شهادت بانوی ۲ عالم این اجتماع مردمی به علت شیوع ویروس کرونا با حال و هوایی متفاوت و محدودتر برگزار شد.

عزاداران در عرصه میدان شهدا که تعدادشان به حدود ۲ هزار نفر می‌رسید ماسک بر چهره داشتند و با نشستن روی صندلی‌ با فاصله به نوحه سرایی و عزاداری پرداختند.

اجتماع عزاداران فاطمی در مشهد برگزار شد

چنانکه گفته شد هر سال عزاداران پس از اجتماع در عرصه میدان شهدا به صورت دسته‌های عزاداری برای ادامه مراسم عزاداری به سمت حرم مطهر رضوی حرکت می‌کنند اما امسال به دلیل شرایط کرونایی، در پایان مراسم عزاداری در عرصه میدان شهدا تاکید شد که دسته‌روی به سمت حرم مطهر انجام نشود و افراد به صورت فردی و با رعایت فاصله اجتماعی به حرم مطهر رضوی مشرف شوند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  زاویه پا‌های عیسی کلانتری چگونه تغییر کرد؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *