احتمالا علی‌عسگری با صداوسیما خداحافظی می‌کند احتمالا علی‌عسگری با صداوسیما خداحافظی می‌کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / احتمالا علی‌عسگری با صداوسیما خداحافظی می‌کند

احتمالا علی‌عسگری با صداوسیما خداحافظی می‌کند

روزنامه آرمان ملی در شماره امروز خود از خداحافظی احتمالی علی‌عسگری با صندلی ریاست سازمان صداوسیما خبر داده است.

احتمالی؛ خداحافظی علی‌عسگری با صندلی جام جم!

این روزنامه در ادامه نوشت:

* رفتارهای علی عسگری در ماه‌های اخیر عجیب شده است به نحوی که از یک سو سعی در کم‌رنگ کردن و حذف چهره‌های محبوب مردم مانند فردوسی‌پور و رشیدپور را دارد و از سویی اجازه پخش برنامه‌ای را می‌دهد که یک روحانی در انتقاد از ساخت‌وساز‌های مجلل می‌گوید که اشرافیت در زمان پهلوی، اجتماعی و در زمان ما مذهبی است! مخاطب این روحانی آیت‌ا… صادق لاریجانی است که تا پیش از این از خطوط قرمز ثابت صداوسیما محسوب می‌شد.

* این رفتارهای قابل تامل سبب شده تا تغییر ریاست سازمان صداوسیما بیش از هر زمانی مطرح باشد.

* برخی منابع از تغییر رئیس سازمان صداوسیما و نقل مکان علی‌عسگری به ستاد اجرایی فرمان امام خبر می‌دهند. بنابر این گزارش‌ها، مدیری جوان جایگزین او خواهد شد.

* از سوی دیگر فرید مدرسی هم در توئیتی با طرح این پرسش که آیا «پایان عبدالعلی علی‌عسگری» فرا رسیده است، می‌نویسد: «آنچنان ریاست را در صداوسیما بی‌تاثیر کردند تا خود در جلسات عالی به صراحت بگوید که به حرفم گوش نمی‌دهند؛ من گفتم، کاری دیگر کردند! حالا به بهانه نامدیریتی که خود آفریده بودند، می‌خواهند تغییرش دهند،؛ آیا معاونت سیاسی می‌گذارد.»

* آنچه به نقل از علی‌عسگری منتشر شد به این معناست که در سطوح بالا هم رضایتی از عملکرد او وجود ندارد و برکناری او دور از انتظار نیست حذف عادل فردوسی پور، انتشار گزارش فروش نفت ایران به چین ، پخش سریال گاندو و همچنین ادعای جدید برادر رکن‌آبادی علیه مذاکره کنندگان سازمان حج و زیارت موضوعاتی نیست که بتوان به‌راحتی از کنار آنها عبور کرد و علی‌عسگری را مقصر ندانست.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پوتین: ایران در برجام بماند، امارات: ایران عامل بی‌ثباتی در منطقه است

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *