احتمال حمایت کارگزاران از لاریجانی در ۱۴۰۰ احتمال حمایت کارگزاران از لاریجانی در ۱۴۰۰ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / احتمال حمایت کارگزاران از لاریجانی در ۱۴۰۰

احتمال حمایت کارگزاران از لاریجانی در ۱۴۰۰

روزنامه اصولگرای صبح نو در گفتگو با عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی از احتمال حمایت کارگزاران از لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده است.

احتمال حمایت کارگزاران از لاریجانی در ۱۴۰۰

علی جمالی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی:

* اگر در گفت‌وگوهایی که قرار است با بقیه نیروهای اصلاح‌طلب انجام دهیم، به این نتیجه برسیم که باید روی یک گزینه غیراصلاح‌طلب اجماع کنیم، در این صورت، ممکن است آقای لاریجانی هم در دسترس باشد.* آقای لاریجانی همیشه به عنوان یک گزینه مطرح برای انتخابات ریاست‌‌جمهوری، در میان نیروهای سیاسی مطرح بوده است اما این دقیقا بدان معنا نیست که پروژه یک بخشی از حزب کارگزاران، از همین الان، حمایت از آقای لاریجانی باشد. اگر در گفت‌وگوهایی که قرار است با بقیه نیروهای اصلاح‌طلب انجام دهیم، به این نتیجه برسیم که باید روی یک گزینه غیراصلاح‌طلب اجماع کنیم، در این صورت، ممکن است آقای لاریجانی هم در دسترس باشد اما اهمیت اجماع با بقیه اصلاح‌طلبان برای کارگزاران، بیشتر از اصرار روی یک گزینه مشخص است. در سال ۹۲ آقای روحانی گزینه اصلاح‌طلب نبود اما گزینه اجماعی احزاب اصلاح‌‌‌طلب بود. ممکن است این اتفاق، مجددا درباره آقای لاریجانی یا هر فرد دیگری هم رخ بدهد.

* اجماع با بقیه اصلاح‌طلبان، اولویت اول ماست. اگر در جریان گفت‌وگوهایی که با بقیه گروه‌‌‌های اصلاح‌طلبی داریم، در نهایت به آقای عارف رسیدیم، ما باید آقای عارف را بپذیریم.

* شرط اول برای ما رای‌آوری است. با توجه به اهمیت انتخابات سال آینده برای اصلاح‌طلبان، کل کشور و حتی برای منطقه، ما روی رای‌‌آوری نامزد نهایی، تاکید خواهیم کرد.

* طیف چپ حزب کارگزاران، با اتخاذ بنای مسالمت‌جویی با بقیه گروه‌‌‌های اصلاح‌طلبی، مترصد اعاده حیثیت اصلاح‌طلبی از مجموعه این حزب، در منظر و مأوای دوستان است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پایان رویای المپیک؛ حسرت به دل ماندیم!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *