احتمال وزش باد شدید در تهران احتمال وزش باد شدید در تهران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / احتمال وزش باد شدید در تهران

احتمال وزش باد شدید در تهران

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران و سمنان طی امروز و فردا از افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور طی دو روز آینده خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، امروز و فردا (جمعه و شنبه ۲۵ و ۲۶ خرداد) به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه (۲۷ خرداد) در مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز، رشد ابر و رگبار پراکنده باران با رعد و برق پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو پایدار خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (جمعه ۲۵ خرداد) در شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق به ویژه منطقه زابل با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وظیفه با اشاره به اینکه در سه روز آینده به سبب وزش باد شدید احتمال گرد و خاک در برخی نقاط استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر وجود دارد اظهار کرد: امروز شرق خلیج فارس در روزهای شنبه و یکشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز تا یکشنبه افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود، گفت: امروز افزایش دما در شمال شرق کشور ۴ تا ۶ درجه و در روز یکشنبه در جنوب غرب و غرب کشور ۵ تا ۷ درجه خواهد بود.

حتما بخوانید:  جوانمردی با شکستن رکورد جهانی، طلایی شد

افزایش وزش باد در تهران

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا (شنبه ۲۶ خرداد) صاف، گاهی وزش باد، اوایل شب افزایش ابر همراه با افزایش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران ۳۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین وضعیت جوی تهران در روز یکشنبه (۲۷ خرداد) صاف، گاهی وزش باد، در بعد از ظهر افزایش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *