احمد خاتمی: گرانی‌ها، هزینه‌ی انقلابی ماندن است احمد خاتمی: گرانی‌ها، هزینه‌ی انقلابی ماندن است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / احمد خاتمی: گرانی‌ها، هزینه‌ی انقلابی ماندن است

احمد خاتمی: گرانی‌ها، هزینه‌ی انقلابی ماندن است

ایرنا نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به دنبال بی‌انگیزه کردن مردم هستند و فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن می‌کوشند تا انگیزه‌ها و آرمان‌های ابتدای انقلاب را بین مردم کم‌رنگ کنند.

احمد خاتمی: گرانی‌ها، هزینه‌هایِ انقلابی ماندن است

آیت الله احمد خاتمی:

* همه از مشکلات و گرانی‌های افسارگسیخته در کشور آگاه هستند اما شکوه، عظمت و امنیت نظام اسلامی در میان حلقه آتش افغانستان، پاکستان و عراق را هم باید دید چرا که این مشکلات، هزینه‌های انقلابی ماندن و زیر بار سلطه نرفتن مردم ایران است.

* مردم ولایی ایران با وجود همه گرانی‌ها با تحلیل در راهپیمایی‌های یوم الله ۲۲ بهمن و روز قدس شرکت کردند و تحلیل آنها دوست داشتن انقلاب اسلامی بوده است.

* انقلاب اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان ۴۰ ساله شده اما مسوولیت ما را نیز بیشتر کرده، زیرا آغاز ۴۰ سال دیگری است که راه تداوم آن را آزادگان کربلا و عاشورا به ما آموختند.

* جمهوری اسلامی ایران جزو انگشت‌شمار کشورهای مستقل جهان است و هر کس هر چقدر هم بی‌انصاف باشد، نمی‌تواند استقلال باشکوه نظام را زیر سوال ببرد و ناسپاسی است که کسی شکوه انقلاب اسلامی ایران را نبیند.

* برخی از بی‌توجه‌ها نباید ناامیدی را بین مردم تزریق کنند زیرا امید، عنایت خدا و اهل بیت (ع)، رهبری فقیه، فرزانه، مخلص، شجاع و دوراندیشی در کشور وجود دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  عاقبت، علی بیرو حریف لابی قطری‌ها نشد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *