ادامه حواشی اصفهان؛ قهر یحیی، جنجال کنعانی ادامه حواشی اصفهان؛ قهر یحیی، جنجال کنعانی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ادامه حواشی اصفهان؛ قهر یحیی، جنجال کنعانی

ادامه حواشی اصفهان؛ قهر یحیی، جنجال کنعانی

ورزش سه: جنجال‌های اصفهان برای پرسپولیس ادامه دارد؛ از تحریم نشست خبری توسط سرمربی پرسپولیس تا حضور مدافع سرخ‌ها در رختکن ذوب‌آهن.

سرمربی تیم پرسپولیس در بازی با شاهین بندر عامری از طریق مدیررسانه سرخپوشان اعلام کرد که به دلیل برخی رفتارهای مجریان صداوسیما در نشست خبری ای که دوربین‌های تلویزیونی باشند، حضور نخواهد داشت.

ادامه حواشی اصفهان؛ قهر یحیی، جنجال کنعانی

باتوجه به همین موضوع سرمربی پرسپولیس زمانی که وارد سالن کنفرانس خبری اصفهان شد و حضور دوربین‌های صداوسیما را دید، تصمیم گرفت که بدون صحبت درباره بازی ورزشگاه را ترک کند.

یحیی پس از استقرار در روی صندلی سرمربی، ابتدا خواست که برخی میکروفن ها روی میز نباشند و پس از ناکامی در رسیدن به این خواسته، از صحبت کردن انصراف داد.

گل‌محمدی پیش‌تر گفته بود که صداوسیما مجریان و کارشناسان استقلالی را برای بازی‌های پرسپولیس انتخاب می‌کند.

به نقل از تسنیم؛ باشگاه ذوب‌آهن با انتشار یک ویدئو مدعی شد مدافع پرسپولیس به رختکن این تیم حمله کرده است!

ادامه حواشی اصفهان؛ قهر یحیی، جنجال کنعانی

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در حالی امشب (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با برتری ۲ بر یک سرخپوشان تهرانی به پایان رسید که این دیدار از پیش از آغاز آن با حواشی زیادی همراه بود.

بعد از پایان بازی اما رسانه باشگاه ذوب‌آهن با انتشار فیلمی از حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس پشت در رختکن ذوبی‌ها و البته خروج او با هدایت مأموران نیروی انتظامی نوشت: «حمله کنعانی‌زادگان به رختکن ذوب‌آهن و بیرون انداختن وی توسط یگان ویژه پس از بازی».

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *