ادامه روند افزایش قیمت سکه در بازار ادامه روند افزایش قیمت سکه در بازار | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ادامه روند افزایش قیمت سکه در بازار

ادامه روند افزایش قیمت سکه در بازار

خبرآنلاین: نوسان قیمت‌ها امروز در بازار طلا و ارز زیاد بود. در حالی که در ساعاتی از صبح امروز شاهد کاهش قیمت‌ها در این بازار بودیم، اما در ادامه روز روند قیمت‌ها صعودی شد.

قیمت سکه امامی امروز در بازار تهران ۸۵ هزار تومان افزایش یافت. این در شرایطی است که قیمت سکه بهار آزادی نیز ۸۵ هزار تومان، نیم‌سکه ۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان، ربع‌سکه ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان و سکه گرمی ۱۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

به این ترتیب، در بازار امروز سکه امامی با قیمت ۳ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۲۸۶ هزار تومان، نیم‌سکه یک میلیون و ۷۸۳ هزار و ۵۰۰ تومان، ربع‌سکه ۸۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان و سکه گرمی ۴۷۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت.

ادامه روند افزایش قیمت سکه در بازار

قیمت طلا نیز در بازار رشد پیدا کرد، به طوری که هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۲۸۱ هزار و ۸۹۰ تومان فروخته شد. هر مثقال طلا هم در بازار یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

ادامه روند افزایش قیمت سکه در بازار

در بازار ارز قیمت یورو ۲۲۲ تومان، پوند ۲۴۱ تومان، درهم امارات ۵۳ تومان، لیر ترکیه ۱۸۹ تومان و یوان چین ۲۴ تومان افزایش یافت.

بر این اساس، یورو ۱۱ هزار و ۱۴۳ تومان، پوند ۱۲ هزار و ۵۲۸ تومان، درهم امارات ۲ هزار و ۶۰۲ تومان، لیر ترکیه یک‌هزار و ۹۶۸ تومان و یوان چین یک‌هزار و ۴۰۱ تومان قیمت داشت.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کرباسچی کنار خاتمی، عماد در ایران، چایِ بهاری

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *