ادعاهای جدید باکو علیه ایران! ادعاهای جدید باکو علیه ایران! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ادعاهای جدید باکو علیه ایران!

ادعاهای جدید باکو علیه ایران!

خبرگزاری فارس: علی‌رغم هشدارهای مکرر تهران به باکو مبنی بر حضور برخی عناصر خارجی در نزدیکی مرزهای جمهوری اسلامی ایران، دولت این کشور اما همچنان به فرافکنی و در مواقعی یاوه‌گویی علیه ایران ادامه می‌دهد.

«لیلا عبداله‌اوا» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان امروز در گزافه‌گویی آشکار مدعی شد: «توصیه ما به کسانی که در تلاش برای یافتن تروریست‌ها هستند، این است که اطراف خود را خوب ببینند».

آذربایجان: ایران دست از کارزار توهین به ما بردارد!

به نوشته وبگاه روزنامه «ینی شفق»، عبدالله‌اوا در ادامه ادعاهای ضد ایرانی خود افزود: «متأسفانه وزارت خارجه ایران از کمپین توهین‌آمیز خود علیه آذربایجان دست نمی‌کشد. ما به طور قاطع چنین اتهاماتی را رد می‌کنیم».

وی همچنین ادعا کرد: «ما این را در جنگ ۴۴ روزه گفتیم و بار دیگر تأکید می‌کنیم که هیچ تروریستی در آذربایجان وجود نداشت. به طور کلی، به عنوان کشوری که به دلیل تروریسم آسیب دیده است، هرگز جایی برای تروریست‌ها در آذربایجان وجود نداشته است».

بر اساس این گزارش، سخنگوی وزارت خارجه باکو با ادعای اینکه ارتش۱۰۰ هزار نفری این کشور برای شکست ارمنستان نیازی به مزدور ندارند، مدعی شد: «به طور شگفت‌انگیزی چنین اتهامی از سوی ایران در طول جنگ مطرح نشد و تا زمان روی کار آمدن دولت جدید [در ایران] پس از جنگ چنین نگرانی‌هایی مطرح نشد».

عبدالله‌اوا با بیان اینکه اظهارات ضد باکو به نفع ایران نیست، ادعا کرد: «تهران به این اتهامات بی اساس متوسل شده است زیرا باکو از ورود غیرقانونی کامیون‌های ایرانی به آذربایجان جلوگیری کرده و مناطق خود را از کنترل ارمنستان خارج کرده است».

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  قسمت دوم سریال «بازی تاج و تخت» لو رفت

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *