استاد حوزه: احساس فقر از آمار واقعی بیشتر است استاد حوزه: احساس فقر از آمار واقعی بیشتر است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / استاد حوزه: احساس فقر از آمار واقعی بیشتر است

استاد حوزه: احساس فقر از آمار واقعی بیشتر است

خبرگزاری ایسنا: مدیر موسسه روایت سیره شهدا گفت: اگر مدیر نالایق داریم تعدادش حداقل است. اگر اختلاس داریم آمارش حداقل است.

استاد حوزه: آمار اختلاس‌ها خیلی کم است

محمدمهدی ماندگاری، استاد حوزه در جمع شاعران و مداحان:

* بزرگ کردن مشکلات جامعه آب به آسیاب ریختن دشمن است و این کار باعث جدایی دین از انقلاب می‌شود، لذا مشکلات جامعه باید در کنار دستاوردها مطرح شود. گاهی اوقات وقتی ما می‌خواهیم دردی را در نظام بگوییم، کمی شورش را در می‌آوریم و لذا در اشعار خود باید مراقب باشیم از سیاه‌نمایی دوری کنیم.

* مردم این روزها مشکلاتی دارند، اما مشکل اصلی آنان با انقلاب و دین نیست، لذا باید مراقب باشیم رابطه مردم با انقلاب را زاویه‌دار نکنیم.

* اگر مدیر نالایق داریم تعدادش حداقل است. اگر اختلاس داریم آمارش حداقل است. اگر مشکلات داریم نسبت به خیلی از کشورها حداقل است. اگر دزدی ۲۰ درصد است تصور و احساس مردم این است که ۸۰ درصد مسولان دزد هستند. اگر فقر داریم احساس فقر مردم از آمار واقعی آن بیشتر است.

* در مجموع اگر نگاه کنیم در واقع دستاوردهای این مملکت بیشتر است در موضوعات زیادی جزء کشورهای برتر هستیم و در حال حاضر نیز جزء هفت کشور موفق در تولید واکسن کرونا هستیم. این‌ها به برکت اهل بیت(ع) است. این‌ها را باید گفت تا مردم دلگرم باشند باید به مردم امید بدهیم.

* دشمن هرکاری از دستش برآید انجام می‌هد تا مردم ما را ناامید کند. شما به عنوان خواص هم هر کاری از دستتان بر می‌آید انجام دهید تا مردم امیدشان بیشتر شود و دلشان گرم شود تا در انتخابات ۱۴۰۰ با امید شرکت کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  سرگیجه درباره وضعیت محمدرضا شجریان

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *