استاندار: شرایط لردگان با هوشیاری مردم آرام شد استاندار: شرایط لردگان با هوشیاری مردم آرام شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / استاندار: شرایط لردگان با هوشیاری مردم آرام شد

استاندار: شرایط لردگان با هوشیاری مردم آرام شد

خبرگزاری ایرنا: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عموم مردم شریف لردگان همراهی و همکاری خوبی با نیروهای انتظامی و امنیتی داشته و دارند و همین عامل باعث عقیم ماندن ضد انقلاب در بین خواسته های مردم در این شهر شد.

اقبال عباسی روز شنبه با بیان اینکه اهالی چنار محمودی در تظاهرات امروز شهر لردگان حضور نداشتند، افزود: متاسفانه یک خرده جریان پیچیده‌ای در دل اعتراضات مردمی به دنبال اهداف خود بوده و یکی از دستگیرشدگان فرزند یک ضد انقلاب سرشناس است.

وی با بیان اینکه اوضاع شهر لردگان عادی است، تصریح کرد: نیروهای انتظامی و مردمی در هوشیاری کامل مراقب اوضاع هستند.

عباسی، با بیان اینکه هم اینک شورای تامین استان چهارمحال و بختیاری در فرمانداری لردگان تشکیل شده است، اظهار داشت: مسئولان مربوطه در حال بررسی مسائل امنیتی، اجتماعی و بهداشتی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مردم منطقه به خاطر مخاطرات امنیتی که پیش آمد عذرخواهی می‌کنیم، بی‌شک مردم منطقه در جریان هستند که فرزندان آنها شبانه روز در حفظ و تقویت امنیت و آسایش آنها در تلاش بوده و خواهند بود.

عباسی با تاکید بر پیگیری اخبار از رسانه‌های رسمی، در خطاب به رسانه‌ها گفت: اخبار پیرامون این موضوع را فرصت‌های مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار داده می شود تا به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی، همچنین از بابت زحمات و فداکاری نیروهای انتظامی، امنیتی و مردمی قدردانی کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  باید مردم زیر تحریم‌ها زجرکش شوند تا کاری کنید؟!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *