اسماعیلی: آقای فکری حرفی را زد که واقعیت است اسماعیلی: آقای فکری حرفی را زد که واقعیت است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اسماعیلی: آقای فکری حرفی را زد که واقعیت است

اسماعیلی: آقای فکری حرفی را زد که واقعیت است

خبر ورزشی: هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من این نوع رفتارها با فکری و اعضای استقلال بهترین فرصت را در اختیار رقبا قرار می‌دهد تا از ضعیف شدن ما استفاده کنند.

اسماعیلی: آقای فکری حرفی را زد که واقعیت است

فرشید اسماعیلی در خصوص صحبت‌های تندی که محمود فکری در برنامه فوتبال برتر زد، گفت: آقای فکری حرفی را زد که واقعیت است. وقتی او می‌گوید از سرمربیگری تیم لذت نبردم یعنی فشار زیادی را تحمل کرده است. این نشان می‌دهد او اذیت شده و به جای حمایت تخریب شده است. خود او هم اعتقاد داشت استقلال زمان کمی برای آماده سازی داشته ولی وقتی تیم صدرنشین بازی ها است نباید اینگونه به مجموعه ما حمله شود. مثلا حرفی که آقای فکری در مورد گل های دربی زد کاملا درست بود. برنامه ما در تمامی بازی های فشار از دو جناح است، در دقیقه آخر بازی با پرسپولیس غفوری سانتر کرد، من با ضربه سر توپ را به قائدی رساندم و او گل زد اما همه گفتند خلاقیت فردی گل استقلال را رقم زد. این هم شد حرف؟ پس اگر اینگونه باشد تمام تیم‌های دنیا روی خلاقیت فردی گل می‌زنند چون بالاخره یک نفر ضربه آخر را گل می‌کند و باید گل به اسم او ثبت شود. این حرف‌ها بی انصافی است و کاری کردند که صدای همه در بیاید. به نظر من این نوع رفتارها با فکری و اعضای استقلال بهترین فرصت را در اختیار رقبا قرار می‌دهد تا از ضعیف شدن ما استفاده کنند.

اسماعیلی در پایان گفت: از ته دل برای علی انصاریان که روی تخت بیمارستان است آرزوی سلامتی می‌کنم. امیدوارم مردم دعا کنند که وی سلامتی‌اش را به دست بیاورد. به عنوان عضوی کوچک از خانواده استقلال برای انصاریان آرزوی تندرستی دارم و لحظه شماری می‌کنیم خبری خوب در مورد وی بشنویم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  دو قاب عجیب و متناقض از ایرانیان ساکن اوکراین

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *