اسپاتیفای هم به جنگ کلاب هاوس می‌رود اسپاتیفای هم به جنگ کلاب هاوس می‌رود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اسپاتیفای هم به جنگ کلاب هاوس می‌رود

اسپاتیفای هم به جنگ کلاب هاوس می‌رود

دیجیاتو: به گفته اسپاتیفای، سازندگان و طرفداران در گذشته خواستار فرمت‌های زنده درون این اپ شده بودند و چنین قابلیتی به‌زودی در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد:

«خالقان و طرفداران به دنبال فرمت‌های زنده روی اسپاتیفای بوده‌اند و ما هیجان زده‌ایم که در آینده نزدیک آن‌ها را در دسترس صدها میلیون شنونده و میلیون‌ها سازنده قرار می‌دهیم. در حال حاضر دنیا برای موسیقی، پادکست‌ها و سایر تجارب صوتی منحصر به فرد به ما مراجعه می‌کند و این تجربه صوتی زنده جدید یک مکمل قدرتمند است و تجربه‌ای که امروز ارائه می‌کنیم را گسترش می‌دهد.»

اسپاتیفای هم به جنگ کلاب هاوس می‌رود

اسپاتیفای اعلام کرده که در ماه‌های آینده، Locker Room به عنوان یک تجربه صوتی تقویت شده برای طیف وسیعی از شنوندگان و سازندگان تکامل پیدا می‌کند و گسترش می‌یابد. این قابلیت محدوده وسیعی از برنامه‌های ورزشی، موسیقی و فرهنگی را ارائه می‌کند و همچنین از ویژگی‌هایی بهره می‌برد که سازندگان در زمان واقعی با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.

کلاب هاوس به عنوان یک شبکه اجتماعی صوتی در ماه‌های اخیر محبوبیت چشمگیری پیدا کرده و چندین ماه دیگر برای سیستم عامل اندروید از راه می‌رسد. اسپاتیفای تنها شرکتی نیست که می‌خواهد با کلاب هاوس رقابت کند. برای مثال توییتر برای ارائه قابلیت Spaces آماده می‌شود که امکان گفتگوی صوتی در این پلتفرم را فراهم می‌کند.

در کنار توییتر، فیسبوک هم مشغول توسعه رقیب کلاب هاوس است. زیرمجموعه فیسبوک یعنی اینستاگرام هم اخیرا با ارائه قابلیتی، امکان اجرای لایو با چندین کاربر را فراهم کرده و احتمالا چت روم صوتی هم به این پلتفرم می‌آید.

اسپاتیفای هم به جنگ کلاب هاوس می‌رود

علاوه بر این شبکه‌های اجتماعی، لینکدین هم می‌خواهد وارد این بخش از بازار شود. این شبکه اجتماعی حرفه‌ای اخیرا از کار روی یک قابلیت شبکه صوتی و انجام آزمایش‌های اولیه برای ارائه یک تجربه صوتی منحصر به فرد خبر داده است. آزمایش بتای این قابلیت به‌زودی آغاز می‌شود و تصویر زیر آن را به نمایش می‌گذارد.

حتما بخوانید:  نسخه وحشی مدل Valkyrie استون مارتین

در حال حاضر بطور دقیق نمی‌دانیم تصاحب اپ Locker Room چه تاثیری روی اسپاتیفای و این بخش از بازار می‌گذارد. علاوه بر این، مبلغ این قرارداد هم مشخص نشده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *