اسکوچیچ: به کیفیت خودمان باور داریم اسکوچیچ: به کیفیت خودمان باور داریم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اسکوچیچ: به کیفیت خودمان باور داریم

اسکوچیچ: به کیفیت خودمان باور داریم

ایسنا: دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل کره جنوبی اظهار کرد: بازی مهمی داریم و انگیزه ما بیشتر از بازی قبل مقابل امارات است. برای کره احترام قائل هستیم چون تیم با نظم و با برنامه ای هستند اما به کیفیت خودمان باور داریم. جو مثبتی برای تیم فراهم کردیم و بازیکنان با کیفیتی داریم و آماده بازی مقابل کره هستیم.

او درباره انتقادات نسبت به بازی تیم ملی با وجود پیروزی‌های پیاپی گفت: دقیقا نمی دانم انتظارات هواداران چیست اما بازی خوبی مقابل امارات در آن آب و هوا انجام دادیم و پیروز شدیم. ما فقط می توانم با پیروزی جواب همه را بدهیم. دیگر نمی دانم چه کاری باید انجام دهیم اما پیروزی و بهتر شدن هدف مشترک همه ماست و امیدوارم در دیدارهای آینده هم موفق عمل کنیم.

اسکوچیچ: به کیفیت خودمان باور داریم

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در رابطه با نقاط ضعف و قوت کره جنوبی گفت: در کنفرانس خبری جای صحبت راجع به جزئیات نیست اما بازیکنان با کیفیتی دارند و در بازی‌شان پویایی وجود دارد اما من ترجیح میدم بیشتر از این در این رابطه صحبت نکنم. سون بازیکن با کیفیتی است و می تواند در هر لحظه بازی را برای تیم خودشان برگرداند اما بازیکنان دیگری هم دارند که با کیفیت هستند.

او در پایان بیان کرد: من به تیمم و به کاری که دادیم باور دارم و مطمئنم می‌توانیم موفق عمل کنیم. امیدوارم با صحبت‌هایی که کردم همه را راضی کرده باشم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  نامه بیش از ۲۰۰نماینده به مجمع برای رد FATF

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *