اعتراض شدید روزنامه‌های اصولگرا به اردوغان اعتراض شدید روزنامه‌های اصولگرا به اردوغان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اعتراض شدید روزنامه‌های اصولگرا به اردوغان

اعتراض شدید روزنامه‌های اصولگرا به اردوغان

برترین‌ها: واکنش شدید به اظهارات اخیر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، تیتر مشترک همه روزنامه‌های امروز از جمله رسانه‌های اصولگرا بوده است.

چند ثانیه شعرخوانی می‌تواند دو کشور را متأثر کند وقتی رئیس‌جمهور کشوری، در سرزمین دیگری، شعری بخواند که نماد جدایی‌طلبی باشد. آنچه رجب طیب اردوغان در یک رژه نظامی در باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان، خواند شعری در رابطه با «رود ارس» به زبان ترکی و یکی از نمادهای جدایی‌طلبی پان‌ترکیست‌هاست.

واکنش برخی روزنامه های اصولگرا به اظهارات اخیر را اردوغان را بخوانید: 

روزنامه کیهان با اعتراض شدید به سخنان اردوغان نوشت: رئیس‌جمهور ترکیه که تاریخ بلد نیست و برخلاف شعارها و ادعاهای ضد صهیونیستی‌اش، برای اسرائیلی‌ها خوش‌رقصی می‌کند، گویا کم‌حافظه و قدرناشناس هم هست و فراموش کرده که در کودتای ۲۰۱۶ ترکیه، اگر کمک ایران نبود، هیچ‌وقت نمی‌توانست شب کذایی ۱۵ جولای ۲۰۱۶ را به صبح برساند!

اعتراض شدید روزنامه‌های اصولگرا به اردوغان

روزنامه جوان در یادداشتی با تیتر «سلطان توهم» نوشت: رئیس‌جمهور جاه‌طلب ترکیه که با ماجراجویی‌های نظامی خود از شاخ آفریقا و مدیترانه گرفته تا قفقاز به دنبال تشکیل دولت متوهم خویش است، این بار نیم نگاهی کورکورانه به آذربایجان عزیز ایران داشته و با شعرخوانی تجزیه‌طلبانه خود در باکو که به خیال او مضمون آن به نقض تمامیت ارضی ایران و جدایی آذربایجان اشاره داشت، سعی کرد برای این منطقه هم در امپراطوری «نوعثمانی» خود جایی خیال‌پردازی کند.

اعتراض شدید روزنامه‌های اصولگرا به اردوغان

رزونامه فرهیختگان هم در مطلبی با عنوان «یاشاسین ایران» نوشت: اردوغان برای فراموشی مشکلات داخلی خود دست به یک انتحار بزرگ در سیاست خارجی زد، اما اظهارات خارج از عرف رئیس‌جمهور ترکیه سبب وحدت بیشتر ایرانی‌ها شد.

حتما بخوانید:  ترامپ: واشنگتن دنبال تغییر نظام در ایران نیست!

اعتراض شدید روزنامه‌های اصولگرا به اردوغان

روزنامه وطن امروز هم در انتقادی تند نوشت: رجب طیب اردوغان در باکو غلط زیادی کرد. البته گاف او در شعری که خواند، باعث شد در ایران شیطنت او دستمایه طنازی افکار عمومی شود. اردوغان تصور می‌کند در جنگ قره‌باغ قلاده‌ای بر گردن رژیم باکو انداخته است و حالا با طرح مسائل شیطنت‌آمیز، این قلاده را سفت‌تر کرده است. 

اعتراض شدید روزنامه‌های اصولگرا به اردوغان

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *