افتتاحیه باشکوه جام ملت‌های عرب در قطر افتتاحیه باشکوه جام ملت‌های عرب در قطر | آوتاف
خانه / اخبار داغ / افتتاحیه باشکوه جام ملت‌های عرب در قطر

افتتاحیه باشکوه جام ملت‌های عرب در قطر

ایرنا: مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال کشورهای عربی در شرایطی در قطر برگزار شد که میزبان در حضور رییس فیفا به بهترین شکل مراسم را به انجام رساند تا نشان دهد برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ آماده است.

افتتاحیه باشکوه جام ملت‌های عرب در قطر

امروز (سه‌شنبه) مسابقات جام جهانی عرب به میزبانی قطر آغاز شد و مراسم افتتاحیه نیز دقایقی قبل با حضور تماشاگران، مسوولان ورزشی و سیاسی کشورهای حاضر، روسای کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و همچنین جیانی اینفانتینو، رییس فیفا در ورزشگاه بزرگ البیت با شکوه خاصی برگزار شد.

مراسم افتتاحیه شامل بخش‌های مختلفی بود و قطری‌ها سعی کردند در قالب ترانه‌ای ۱۶ کشور حاضر را معرفی کنند و در کنار آن به معرفی رسوم کشور خود پرداختند و همه چیز را به بهترین شکل نمایش دادند تا نشان دهند برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ که آبان و آذرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود آماده هستند و برای برگزاری آن لحظه شماری می‌کنند.

افتتاحیه باشکوه جام ملت‌های عرب در قطر

جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال در طول برگزاری مراسم لحظاتی را به زبان عربی صحبت کرد که باعث شد ورزشگاه به وجد بیاید.

در ادامه تصاویری از مراسم افتتاحیه را مشاهده خواهید کرد. پس از برگزاری مراسم دیدار تیم‌های قطر و بحرین در همان ورزشگاه البیت آغاز شد.

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *