امام‌جمعه بجنورد: بدحجابی ویروس خطرناکی است امام‌جمعه بجنورد: بدحجابی ویروس خطرناکی است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / امام‌جمعه بجنورد: بدحجابی ویروس خطرناکی است

امام‌جمعه بجنورد: بدحجابی ویروس خطرناکی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: بدحجابی یک ویروس خطرناک است و باید ناجا زندگی بدحجابان را نا امن کند.

روز گذشته حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان اظهار داشت: اخلاق ظرف دین است و هر کس اخلاق نداشته باشد نمی‌تواند دین خود را به خوبی جلوه دهد لذا اخلاق در گفتار و رفتار مدال افتخار پیامبر مکرم اسلام بوده و خدا از آن و عظمت یاد کرده است.

امام‌جمعه بجنورد: بدحجابی ویروس خطرناکی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه خوش اخلاقی و نرم خویی دو اصل اصیل در مدیریت به شمار می‌رود افزود: مدیری موفق است که خوش اخلاق و نرم خو باشد و در برابر آن مدیر ناموفق مدیری است که نتواند با مردم ارتباط بگیرد و به نوعی مدیران ناموفق جاذبه دارد ولی دافعه خیر.

یعقوبی با اشاره به وظایف نیروی انتظامی در سطح جامه اذعان داشت: نیروهای انتظامی همواره با دیده بانی دقیق اوضاع را رصد می‌کنند‌ نیروهای انتظامی می‌بایست هم امنیت سطح جامعه را مستمر کرده وهم زندگی آشوبگرانی که نیت شوم در اذهان خود دارند را ناامن کنند .

نماینده ولی فقیه با تاکید بر اینکه نباید از سایر ویروس‌ها غافل شویم گفت: مبادا ویروس کرونا ما را از سایر ویروس‌ها غافل کند. نیروهای انتظامی زندگی بدحجابان را ناامن کنند چرا که آنها در صدد این هستند که جامعه دینی ما را ناامن کنند. ما نمی توانیم در برابر این گونه مسائل کنار بیاییم و در مقابل جریان‌های فسادزا حساس نباشیم.

امام جمعه بجنورد بی حجابی در سطح جامعه را دهن کجی به شهدا و آرمان‌های شهدا دانست و بیان داشت: علاوه بر ورود پلیس و قوه قضاییه به امر مقابله با بی حجابی، مردم هم باید به این امر ورود پیدا کنند و آمر به معروف و ناهی از منکر باشند لذا باید در برابر ویروس های غیرکرونایی نیز حساس باشیم.

حتما بخوانید:  جهانگیری: به خاطر مشکلات، شرمنده مردم هستیم

وی اربعین را کنگره بزرگ جهانی عنوان کرد و در خاتمه اضافه کرد: هر چند ویروس کرونا باعث شد امسال نتوانیم در کنگره عظیم اربعین حسینی حضور داشته باشیم اما از راه دور با آرمان های اباعبدالله علیه السلام تجدید بعیت می‌کنیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *