انتقاد از پیام خاتمی به همسر «عباس امیرانتظام» انتقاد از پیام خاتمی به همسر «عباس امیرانتظام» | آوتاف
خانه / اخبار داغ / انتقاد از پیام خاتمی به همسر «عباس امیرانتظام»

انتقاد از پیام خاتمی به همسر «عباس امیرانتظام»

روزنامه رسالت از پیام تسلیت محمد خاتمی به همسر عباس امیرانتظام انتقاد کرد.

این روزنامه در ادامه نوشت: “سرکار خانم الهه امیرانتظام؛ درگذشت همسر ارجمندتان آقای عباس امیرانتظام را به سرکار عالی و همه بستگان عزادار تسلیت می گویم و از درگاه حضرت احدیت برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان محترم تندرستی و شکیبایی و پاداش نیکو مسألت می کنم. با احترام، سید محمد خاتمی.” این متن پیامی است که رئیس دولت اصلاحات به همسر عباس امیر انتظام و خانواده وی تقدیم کرده است.

در حالی است که رئیس دولت اصلاحات در گذشته ای  نه چندان دور در خصوص فعالیت های امیر انتظام نظرات دیگری داشته و هم کیشان وی در جریان اصلاحات نیز حالا نظرات متفاوتی نسبت به گذشته اتخاذ کرده اند.

هر چند این برای اولین بار نیست که اصلاح طلبان دست به چنین اقداماتی زده و از آنچه در گذشته نسبت به آن ایمان و اعتقاد داشته اند، دست می کشند.

حال آنکه همین رئیس دولت اصلاحات ۱۸ مهر ۱۳۶۰ و چند ماه بعد از آغاز جنایات سازمان منافقین در یادداشتی در کیهان با عنوان «چه کسی آمریکایی است؟» خطاب به بازرگان نوشت: آقای بازرگان مراد از آمریکایی بودن نحوه‌ای از دید و بینش است که به سادگی ابزار دست سیاست‌های توسعه‌طلبانه آمریکا می‌شود و به خاطر برخورداری از همین دید و بینش، جریانی که شما در راس آن قرار دارید همواره از مواضع ضد‌آمریکایی جمهوری اسلامی البته با توجیهات گوناگون اظهار نارضایتی و حتی مخالفت قولی و عملی کرده است.

چه نقصی در کار شما است که فردی چون امیر انتظام جاسوس و مزدور آمریکا تا سطح معاونت نخست‌وزیر و سخنگوی دولت موقت بالا می‌آید؛ لابد امیر انتظام هم آمریکایی نیست؟

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  چین: واکسن‌های ما خیلی به درد نمی‌خورند!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *