انتقاد تند امام جمعه تبریز بابت وضعیت مرغ و روغن انتقاد تند امام جمعه تبریز بابت وضعیت مرغ و روغن | آوتاف
خانه / اخبار داغ / انتقاد تند امام جمعه تبریز بابت وضعیت مرغ و روغن

انتقاد تند امام جمعه تبریز بابت وضعیت مرغ و روغن

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد ‌از مشکلات بازار مرغ و روغن گفت: مخاطب ‌حل مشکلات اقتصادی رئیس جمهور و دولت است‌.

 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه امروز تبریز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز درختکاری مبنی بر ناراحتی مردم از وضعیت نامناسب اقتصادی، اظهارداشت: بعد از هشدار مقام معظم رهبری شاهدیم که دولت و سخنگوی دولت به‌نوبت احساس نگرانی می‌کنند و به دنبال فرمایشات رهبری بایدهایی برای رفع این مشکل مطرح می‌کنند، خب این بایدها را شما خودتان باید عملی کنید.

انتقاد تند امام جمعه تبریز بابت وضعیت مرغ و روغن

وی با تأکید بر این‌که بر سر مرغ و روغن چه آمده است که تهیه آن تبدیل به مصیبتی برای مردم شده است، تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار، دستگاه‌های نظارتی، سازمان صمت و جهاد کشاورزی کجایید؟ مردم نزدیک عید میوه، مرغ و روغن لازم دارند، این چه اوضاعی است درست کردید، مگر ما مشکل کمبود مرغ در کشور داریم با این‌همه تولید.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی بابیان این‌که اشکال فقط در نظارت است، ادامه داد: در این استان بین صمت و جهاد مشکلی و اختلافی نمی‌بینم، لذا باید هماهنگی برای خدمت به مردم در آستانه عید نوروز زیاد شود.

وی با اشاره به این‌که اقلیم کردستان علیه تمامیت ارضی ایران با چاپ تمبر یادبود سفر پاپ به شمال عراق و منطقه خودمختار بارزانی چاپ کرده است، ادامه داد: در این تمبر تمام استان آذربایجان غربی و بخشی از استان آذربایجان شرقی را به‌عنوان کردستان بزرگ معرفی کرده است.

‌آل هاشم افزود: طراحی این تمبر اتفاقی ساده نیست، ذهنیتی از یک موجودیت جعلی این تمبر را به وجود آورده است تا به جهان اعلام کند بخشی از کردستان در ایران است. سکوت در برابر پناه دادن به تروریست‌ها نتیجه‌ای جز این ندارد، این می‌شود که چشم طمع به تمامیت ایران داشته باشند و جالب این است که برخی از خبرگزاری‌های خودمان تمبر را در تیتر یک خود منتشر کرده می‌نویسند: “کردستان عراق به مناسبت سفر پاپ تمبر باد بود چاپ کرد”.

حتما بخوانید:  گریه و بی‌تابی طرفداران ساره بیات برای ملاقاتش!

وی خاطرنشان ساخت: مردم قهرمان تبریز و آذربایجان از دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه خواستارند تا جلوی این اهانت آشکار را با جدیت گرفته و دنبال کنند، هر چند که سخنگوی وزارت امور خارجه سخنانی در باب اعتراض و محکوم نمودن این حرکت بیان فرمودند اما این کافی نیست و اقدامات محکم‌تر جهت جلوگیری از تکرار چنین کاری را می‌طلبد.

مردم قهرمان تبریز و آذربایجان از دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه خواستارند تا جلوی این اهانت آشکار را با جدیت گرفته و دنبال کنندبا اشاره به مواضع حکیمانه آیت‌الله سیستانی در دیدار با پاپ، گفت: این دیدار مایه عزت اسلام است، واقعاً مواضع حکیمانه این مرجع عالی‌قدر شیعه که عزت اسلام هستند تحسین‌برانگیز بود. نکاتی مانند اشغالی خواندن قدس خط بطلانی بر عادی‌سازی روابط با اسرائیل بود. حافظه تشیع و حوزه نجف شاهد رهبران هوشیار و بصیری بوده که خوب درخشیده‌اند، مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند که آیت‌الله سیستانی در نجف می‌درخشند.

وی با فریبکارانه خواندن عقب‌نشینی اروپا از قطعنامه ضد ایرانی اخیر ابراز داشت: این حرکت ممکن است تاکتیکی باشد ولی باید گفت محصول دیپلماسی و گفتمان مقاومت و وحدت و دست برتر و عمق راهبردی ما در منطقه در کنار طرح مجلس با همراهی دولت با تقویت اتحاد داخلی بر مبنای مواضع رهبر است که توانست این پیروزی سیاسی را رقم بزند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که در جنگ اراده‌ها می‌توان پیروز شد، گفت: شرط گفتمان پیروزی‌آفرین مقاومت است که باید پافشاری کنیم، با این پیروزی سیاسی شرایط برای فریبکاری اروپائیان پدید آمده که ساده‌انگاری است که فرض کنیم اروپایی‌ها از مواضع خود عقب نشینی کرده‌اند.

حتما بخوانید:  تصویری از صف دیرهنگام واکسیناسیون خبرساز شد

امام جمعه تبریز، حمله موشکی انصار الله یمن به پایانه‌های نفتی در شمال غرب و ساحل خلیج‌فارس را مورداشاره قرار داد و گفت: این مکان از بزرگ‌ترین پایانه‌های نفتی جهان هستند.

‌آل هاشم با اشاره به ثبت‌نام انتخابات شورای شهر و روستا عنوان کرد: مسئولیت نظارت بر عهده نمایندگان مجلس است، نظارت درست زمینه انتخاب درست است، از مجلس انتظار می‌رود کلیه مراحل نظارت را درست و صحیح و انقلابی انجام دهد.

وی با اشاره به فرارسیدن روز شهدا ابرازداشت: اقتدار و شوکت نظام به برکت شهدا است، اگر شما بتوانید خالصانه به خانواده شهدا خدمت کنید اجر بزرگی در انتظارتان خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در تبریز با دعوت از جوانان علاقه‌مند جهت جذب در حوزه‌های علمیه تا ۲۰ اردیبهشت، گفت: پسران و دخترانی که علاقه‌مند به خدمت در لباس طلبگی و روحانیت هستند از این فرصت استفاده کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *