انتقاد شدید علم‌الهدی و صدیقی از بودجه دولت انتقاد شدید علم‌الهدی و صدیقی از بودجه دولت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / انتقاد شدید علم‌الهدی و صدیقی از بودجه دولت

انتقاد شدید علم‌الهدی و صدیقی از بودجه دولت

برترین‌ها: آیت‌الله علم‌الهدی و آیت‌الله صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مشهد و تهران از لایحه بودجه ۹۹ کل کشور به شدت انتقاد کردند.

علم‌الهدی: برای نجات مردم فکری کنید

علم‌الهدی: برای نجات مردم فکری کنید

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

* بودجه متکی بر صدور یک میلیون بشکه نفت در روز با اقتصاد مقاومتی تناسب دارد؟ اقتصاد مقاومتی یعنی راه‌اندازی تولید داخلی. برای نجات مردم فکری کنید تا گرانی بر گرده مردم ضعیف نباشد.

* در جنگ اقتصادی هستیم اما یک مورد مصرفی بودجه شرکت‌های دولتی است و در سال ۹۸، ۱۲۰۰ میلیارد تومان بودجه برای شرکت‌های دولتی در نظر گرفته شده و در سال ۹۹ افزایش یافته است

* اینها متعلق به مردم گرفتار در جنگ دشمن است اما قرار است به شرکت‌هایی داده شود که زیان‌ده هستند.

* بودجه متکی بر صدور یک میلیون بشکه نفت در روز با اقتصاد مقاومتی تناسب دارد؟

* ۲۲۱ هزار میلیارد تومان تا آذرماه امسال تعویق مالیاتی داشته‌ایم. چه کسانی نداده‌اند؟

* معافیت مالیاتی را حل کرده‌اید؟ چرا یک عده خرج امنیت و دفاع کشور را در قالب مالیات ندهند و سوپر مارکت سر محله ما بدهد و بعد هم دو برابر روی جنسش بیاورد؟

* اینها را بررسی نکرده چطور کلیاتش را تصویب کردید؟ این بودجه کسری دارد و از کجا باید تامین شود؟ تا کی اسکناس بدون پشتوانه چاپ شود و ارزش پولی پائین بیاید؟

*  برای نجات مردم فکری کنید و بودجه‌ای تصویب کنید که گرانی بر گرده مردم ضعیف و ملت در حال جنگ اقتصادی نباشد.

علم‌الهدی: برای نجات مردم فکری کنید

صدیقی: «اقتصاد مقاومتی» در بودجه سال ۹۹ لحاظ نشده

خطیب نمازجمعه این هفته تهران:

حتما بخوانید:  ماجرای عکسی از حرم امام(ره) که پرانتقاد شد

* جریان برجام یکی از این مسائلی بود که در حلقه فتنه‌ها پیش‌بینی شده بود. FATF هم یکی از این حلقه‌‌هایی است که بر‌ آن اصرار می‌شود.

* در مسئله سهمیه‌بندی بنزین، اصل قصه مسئله هدفمندی بود اما متاسفانه در اثر عدم توجیه و عدم شناخت درست از ملت روشنگری نکردند، نخبگان را توجیه کردند و به مراجع تقلید اساس قضیه را نگفتند و مردم را شوک عجیب مواجه کردند.

* رهبر معظم انقلاب بودجه ۹۸ را مبتلا به آسیب هایی می‌دیدند و خواستار اصلاح بودجه شدنددولت و مجلس اهتمامی بر آن نداشتند و بودجه ۹۹ ادامه همان بودجه ۹۸ است.در این مرحله باید اقتصاد مقاومتی محور طرح بودجه باشد که این کار نشد.

* ۷۵ درصد بودجه عمومی را شرکت‌های دولتی که معلوم نیست چقدر مالیات می‌دهند و زیان‌دهی قابل ملاحظه‌ای دارند به خود اختصاص می‌دهند و بودجه نظامی و امینی، بودجه آموزش و پرورش و بودجه دهک‌های ضعیف‌ آنطور که انتظار است پیش‌بینی نشده است و امیدواریم مجلس در روزهای‌آینده فکری برای این کار بکند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *