انصاریان: برگزاری محرم، افضل واجبات است انصاریان: برگزاری محرم، افضل واجبات است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / انصاریان: برگزاری محرم، افضل واجبات است

انصاریان: برگزاری محرم، افضل واجبات است

خبرگزاری تسنیم: استاد اخلاق گفت که در این ۳۰ یا ۴۰ ساله سرمایه‌گذاری‌های بسیاری شده تا چراغ این مجالس خاموش شود، خاموش نشد و خاموش هم نمی‌شود. یقیناً تا خداوندی خدا برپاست، پرچم شاه کربلا برپاست.

انصاریان: برگزاری محرم، افضل واجبات است

حجت‌الاسلام حسین انصاریان استاد اخلاق و مفسّر قرآن کریم در بیانی با اشاره به اهمیت برگزاری مجالس عزای امام حسین علیه‌السلام در کشور با توجه شرایط حال و حاضر جامعه در بحران بیماری کرونا گفت: برادرانم! مسألۀ برپا کردن جلسات اباعبدالله علیه‌السلام، عزاداری و گریه در روایات از افضل قربات است اما به جانِ خود امام حسین در این زمان از افضل واجبات است و از افضل قربات گذشته است.

وی افزود: در این ۳۰ یا ۴۰ ساله سرمایه‌گذاری‌های بسیاری شده تا چراغ این مجالس خاموش شود، خاموش نشد و خاموش هم نمی‌شود. یقیناً تا خداوندی خدا برپاست، پرچم شاه کربلا برپاست.

این استاد اخلاق خاطرنشان کرد: اینکه عرض می‌کنم از افضل واجبات است، در استفتائات آیت‌الله گلپایگانی هست که از ایشان سؤال شده و امروز هم چاپ شده است که آقا! منبری منبر می‌رود، منبر خوبی هم می‌رود، در آخر می‌‌گوید: والسلام علیکم و رحمهالله و بعد پایین می‌آید، ایشان در فقه شخصیت فوق‌العاده‌ای بود، در جواب استفتاء نوشتند منبر در این روزگار مستحب و روضه‌خوانی واجب است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  هیراد: به من گفتند، یک ماه دیگر زنده‌ای

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *