اولین واکنش بازار سکه و ارز به انتخابات آمریکا اولین واکنش بازار سکه و ارز به انتخابات آمریکا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اولین واکنش بازار سکه و ارز به انتخابات آمریکا

اولین واکنش بازار سکه و ارز به انتخابات آمریکا

خبرگزاری تسنیم: در اولین روز بازگشایی بازارها، در حالی که نتایج انتخابات امریکا از سوی رسانه‌ها لحظه به لحظه پوشش داده می‌شود، بازار سکه و طلا با رشدی قابل توجه همراه بود.

در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون ۳۲۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۴ میلیون تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

اولین واکنش بازار به انتخابات آمریکا

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۳۲۲ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۷۵۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۷۲۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

گفتنی است، قیمت طلا، سکه و ارز در بازار طی روزهای نخست ابتدای هفته جاری نسبت به روزهای قبل با افزایش همراه شده‌اند که یکی از دلایل اصلی اعمال تحریم‌های مجدد برخی بانک‌های ایرانی است، جو روانی حاکم در بازار ارز موجب شده تا بار دیگر نوسانات شدید قیمتی در بازار بوجود آید و دلار نیز از سد قیمتی ۳۰ هزار تومان عبور کند.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان، یورو ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان و درهم امارات ۸ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده است.

با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت خرید و فروش ارز در صرافی های بانکی نیز افزایش یافت؛ قیمت دلار برای اولین بار طی روز یکشنبه ۲۰ مهر در صرافی‌های بانکی وارد کانال ۳۱ هزار تومان شد؛ فعالان بازار براین باورند که رشد چشم‌گیر قیمت طلا و ارز و دلار واکنش هیجانی بازار به اقدام جدید آمریکا بود که ۱۸ بانک ایرانی را در لیست تحریم های ثانویه خود قرار داد.

حتما بخوانید:  ساعت‌ها را یک ساعت دیگر عقب بکشید

برهمین اساس هم اکنون قیمت فروش دلار در صرافی ها با افزایش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل ۲۸ هزار و ۷۸۰ تومان و قیمت فروش یورو نیز با کاهش معادل ۳۳ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *