اولین واکنش فدراسیون فوتبال به ماجرای مهدوی‌کیا اولین واکنش فدراسیون فوتبال به ماجرای مهدوی‌کیا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اولین واکنش فدراسیون فوتبال به ماجرای مهدوی‌کیا

اولین واکنش فدراسیون فوتبال به ماجرای مهدوی‌کیا

خبرورزشی: حسن کامرانی فر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت صدیقه عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: با توجه به کسب امتیازات عالی و آرامش خاطر هواداران تیم ملی بزرگسالان به جهت صعود محتمل و بدون حاشیه به جام جهانی۲۰۲۲ قطر که در سایه تلاش ملی پوشان غیرتمند و حمایت همه شما مردم عزیز ایران تحقق یافته است، این فدراسیون در نظر داشت که موضوع پیش آمده پیرامون مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی امید ایران را در فضایی آرام و بدون حاشیه و هیاهو بررسی و اظهار نظر کند.

فدراسیون فوتبال سرانجام از مهدوی کیا دفاع کرد

وی اضافه کرد: بازی خاطره انگیز تیم های ملی ایران و آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ و گل تاریخی مهدوی‌کیا به آمریکا که باعث شادی دل میلیون‌ها ایرانی داخل و خارج از کشور شده و همچنین خصلت های پهلوانی و اخلاقی مهدوی کیا در خارج از گود ورزش، دیدار وی از خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید رضا فرزانه و وابستگی خانوادگی مهدوی‌کیا به یکی از شهدای دفاع مقدس، گویای ارادت و احترام و اعتقاد وی به اصول اخلاقی و ارزشی کشورش بوده که این نکته بر کسی پوشیده نیست.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: ضمن احترام به دغدغه درست دلسوزان واقعی کشور و علیرغم برخی پیش داوری‌ها و هجمه‌های نادرست و بعضا ناحق سعی شد این موضوع صبورانه و از ابعاد مختلف و پس از شنیدن صحبت‌های مهدوی کیا مورد بررسی قرار گرفته و نتایج به استحضار عموم ورزشکاران و ملت شریف ایران برسد. او به عنوان یک فوتبالیست مطرح و در سطح کلاس جهانی براساس دعوت رسمی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال و در معیت وی در این بازی شرکت کرد. اتفاقات پیرامون و حواشی غیر ورزشی حاکم بر این مسابقه باعث هوشیاری و مدیریت مناسب موضوع توسط وی شد و مستندات اقدامات مهدوی کیا در حین مسابقه موجود بوده که مورد تایید نهاد نظارتی وزارت ورزش و جوانان نیز قرار گرفته است. وی یکی از مفاخر فوتبال ایران است. این دعوت مستقیم از طرف فیفا انجام شد و فدراسیون نقشی نداشت، اما فدراسیون همیشه پشتیبان ستاره‌ها و اسطوره‌های فوتبال ایران است.

حتما بخوانید:  وزارت نفت: سمتی تحت عنوان مدیر مالی نداریم

کامرانی‌فر خاطرنشان کرد: همه مهدوی‌کیا را می‌شناسند. وی سمبل افتخارآفرینی برای جمهوری اسلامی ایران است و در همه این سال‌ها، مردم ایران را خوشحال کرده. همه شاهد بودیم در همه حال به خانواده‌های شهدا ادای دین کرده و احترام همه را نگه داشته است. خیلی‌ها ممکن است بروند، اما مهدوی‌کیا که در آلمان زندگی کرده، خودش آمد و با کم‌ترین امکانات و حقوق سکان تیم‌ملی امید را در دست گرفت. قدر چنین سرمایه‌هایی را می‌دانیم. فدراسیون پشت بزرگان فوتبال است و سرمایه‌های ما همین‌ها هستند. مردم ایران همیشه قدردان فرزندان خوب‌شان هستند.

کامرانی فر در پایان ضمن عذرخواهی از بابت دلخوری ناخواسته هواداران به جهت تاخیر در اظهار نظر مربوطه به خاطر بررسی صبورانه و صحیح این موضوع اظهار داشت: به امید خدا شاهد صعود تیم ملی امید ایران به المپیک پیش‌رو باشیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *