این قابلیت کاربردی میهمان گروه‌های واتس‌اپ می‌شود این قابلیت کاربردی میهمان گروه‌های واتس‌اپ می‌شود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / این قابلیت کاربردی میهمان گروه‌های واتس‌اپ می‌شود

این قابلیت کاربردی میهمان گروه‌های واتس‌اپ می‌شود

گجت‌نیوز: قابلیت رای‌ گیری که تلگرام سال‌ها از آن برخوردار بود، اکنون به واتساپ نیز رسیده و فعلا در نسخه بتای این پیام‌رسان قابل مشاهده است.

امکان ایجاد نظرسنجی و قابلیت رای گیری در چت‌های گروهی، هم‌اکنون توسط توسعه‌دهندگان آن در دست بررسی و کدنویسی است و احتمالا در نسخه بعدی این پیام‌رسان قابل استفاده خواهد بود. نظرسنجی‌ها روشی عالی برای تعامل با گروه بزرگی از مردم هستند و برای تصمیم‌گیری یا کسب اطلاع از اینکه گروه دوستان شما در مورد یک ایده چه نظری دارند، بسیار مفید است.

این قابلیت کاربردی میهمان گروه‌های واتس‌اپ می‌شود

تلگرام، یکی دیگر از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان محبوب به شمار می‌رود که برای مدت‌ها از این قابلیت برخوردار بود و واتساپ نیز بالاخره در حال آزمایش و پیاده‌سازی ویژگی رای‌ گیری برای کاربران خود است.

وب‌سایت WABetaInfo اولین‌بار از این ویژگی که برای نسخه بتای ۲٫۲۲٫۶٫۷۰ در iOS منتشر شده بود، پرده برداشت. این ویژگی فعلا در دست توسعه است، بنابراین در حال حاضر برای آزمایش‌کنندگان بتای عمومی در دسترس نیست.

قابلیت رای گیری صرفا برای گروه‌های واتساپ در دسترس قرار گرفته و پاسخ‌های که سایر کاربران به آن می‌دهند نیز رمزگذاری شده است. اساسا end-to-end encryption قابلیتی است که واتساپ از آن استفاده‌ای ویژه دارد و برای رای گیری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تقریبا بدین معنا است که فقط افراد گروه می‌توانند به نظرسنجی و نتایج آن دسترسی داشته باشند.

این قابلیت کاربردی میهمان گروه‌های واتس‌اپ می‌شود

همانطور که در اسکرین‌شات بالا مشاهده می‌کنید، یک رابط کاربری جدید با یک فیلد متنی برای سوال شما ایجاد می‌شود که با دو گزینه Create (ایجاد) و Cancel (لغو) همراه خواهد بود. با این حال، از آنجایی‌که این ویژگی هنوز در حال توسعه است، فعلا مشخص نیست که آیا محدودیتی در تعداد پاسخ‌ها وجود خواهد داشت یا چه مدت می‌توانید در یک نظرسنجی رای دهید و حداکثر تعداد گزینه‌ها چند تا خواهد بود.

حتما بخوانید:  سید جلال: هواداران قبلِ بازی انرژی نگذارند

از آنجایی‌که این ویژگی در نسخه بتا قرار دارد، تاریخ انتشار رسمی آن هنوز اعلام نشده است. طبق معمول، این آزمایش‌کنندگان بتا هستند که در فاز اول می‌توانند با نحوه عملکرد این ویژگی آشنا شوند، زیرا واتساپ در ابتدا باید برای عدم ایجاد هرگونه باگ و بهبودهای مقدماتی که پیش از انتقال به نسخه نهایی در اولویت است، اطمینان حاصل کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *