باخت مصلحتی ملایی با مدال برنز همراه بود باخت مصلحتی ملایی با مدال برنز همراه بود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / باخت مصلحتی ملایی با مدال برنز همراه بود

باخت مصلحتی ملایی با مدال برنز همراه بود

خبرگزاری مهر: در ادامه رقابتهای جودو گرنداسلم فرانسه که با حضور ۵۷۳ جودوکار از ۹۷ کشور در پاریس جریان دارد، امروز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه با برگزاری مبارزات اوزان ۸۱-، ۹۰-، ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم در بخش مردان پیگیری می شود که تیم کشورمان تنها یک نماینده داشت.

سعید ملایی نفر یک دنیا در وزن ۸۱- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «کیانو کوهارا» نفر ۲۵ رنکینگ جهانی و دارنده نشان نقره جوانان جهان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه «ویسزاک» از آلمان با رنکینگ ۱۷ دنیا و دارنده نشان طلای ۲۰۱۷ و برنز ۲۰۱۸ جهان را در فاصله ۲۹ ثانیه به پایان مبارزه ضربه فنی کرد و راهی دور سوم شد.

ملایی با برتری مقابل قهرمان المپیک، برنز گرفت

نماینده کشورمان که طلای ۲۰۱۸ جهان را در کارنامه دارد در ادامه برای آنکه در مرحله نیمه نهایی به نماینده رژیم اشغالگر قدس برخورد نکند، مقابل «روسلان موسایف» از قزاقزستان با رنکنیگ ۲۰۹ دنیا باخت و به گروه شانس مجدد رفت و در این مرحله ابتدا «ماتیاس کاس» از بلژیک را شکست داد و به دیدار رده بندی رفت.

ملایی در جدال برای کسب مدال برنز به مصاف «خالمورزایف» از روسیه نفر ۱۰ رنکینگ جهانی، طلای المپیک ۲۰۱۶، برنز جهانی ۲۰۱۷ و طلای اروپا در سال ۲۰۱۷ رفت و قبل از پایان وقت قانونی رقیب سرشناس خود را ضربه فنی کرد.

روز گذشته و در وزن ۷۳- کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو بعد از برتری مقابل «امانوئل نتری» از غنا و «ماکیاس تامی» از سوئد، در مصاف با «فابیو باسیله» از ایتالیا با رنکینگ ۳۷ دنیا و طلای المپیک ۲۰۱۶ در ثانیه های پایانی ضربه فنی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  خبری از تکاپوی نوروزی در خرید‌های مردم نیست

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *