بازتاب جهانی مرگ قاضی منصوری در رومانی بازتاب جهانی مرگ قاضی منصوری در رومانی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بازتاب جهانی مرگ قاضی منصوری در رومانی

بازتاب جهانی مرگ قاضی منصوری در رومانی

حبرگزاری میزان؛ تصاویری از بازتاب کشته شدن متهم منصوری در رسانه‌های بین‌المللی را منتشر کرده است.

اطلاعات تکمیلی در این رابطه را در لینک زیر بخوانید:

منصوری و یک پنجره در رومانی؛ پریدن یا پرتاب شدن؟

بازتاب جهانی مرگ قاضی منصوری در رومانی

رسانه‌های خارجی درباره مرگ قاضی فراری پرونده طبری چه نوشتند؟

ایرنا نوشت: به دنبال مرگ قاضی غلامرضا منصوری، متهم فراری پرونده اکبر طبری در شهر بخارست رومانی، تعدادی از رسانه‌های بین‌المللی به این مطلب پرداخته و هر یک به طور جداگانه به شرح این حادثه پرداختند.

روزنامه دیلی میل هم نوشت: به نظر می‌رسد منصوری از پنجره اتاق خود به بیرون از هتل پرت شده است و تصاویری از بدن وی در بیرون از هتل توسط برخی از خبرنگاران گرفته شده است. رومانی قرار بود منصوری را به ایران استرداد دهد، اگرچه روزنامه نگاران و گروه‌های مدافع حقوق بشر از رومانی خواستند که وی را تبعید نکند.

شبکه فرانس ۲۴ نیز با پوشش خبر مرگ مشکوک قاضی ایرانی، نوشت: تاکنون مشخص نیست که آیا غلامرضا منصوری از پنجره اتاق خود در طبق ششم به اجبار پرت شده یا خود افتاده است؟

روزنامه ملی جورنالول رومانی هم می‌نویسد، مردی که امروز به علت پرت شدن از اتاق هتل خود واقع در پایتخت رومانی جان خود را از دست داد، غلامرضا منصوری قاضی ایرانی تحت کنترل قضایی است که منتظر تصمیم استرداد بود. براساس این گزارش، منصوری مرد ۵۲ ساله بود که تحت کنترل قضایی در پرونده‌های ایستگاه اول پلیس رومانی بود. وی منتظر تصمیم دادرسان در مورد استرداد بود. منصوری پیش از آن در تهران متهم به فساد شده بود.

حتما بخوانید:  دادستان به موضوع ازدواج دختر ۱۱ ساله ورود کرد

مجله رویستا۲۲ رومانی نیز می‌نویسد، پلیس در ساعات اولیه بدون اعلام افشای هویت مرد مورد نظر در این حادثه در بیانیه ای اعلام کرد: امروز ساعت ۱۴:۳۰ (به وقت محلی) از پذیرش هتل به اداره کل پلیس بخارست پذیرش هتل نسبت به افتادن مردی از اتاق هتل در خیابان مطلع شدیم. منابع قضایی رومانی به شبکه (G۴Media) گفتند که این مرد قاضی ایرانی است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *