بازداشت ۴ نفر در رابطه با حادثه زاهدان بازداشت ۴ نفر در رابطه با حادثه زاهدان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بازداشت ۴ نفر در رابطه با حادثه زاهدان

بازداشت ۴ نفر در رابطه با حادثه زاهدان

خبرگزاری تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار نفر در ارتاط با پرونده آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه «اسوه حسنه» زاهدان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد اظهار داشت: در پی بررسی‌های به عمل آمده در ارتباط با پرونده وقوع آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه «اسوه حسنه» زاهدان که در پی آن چهار دانش‌آموز جان باختند؛ تاکنون چهار نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: علاوه بر مدیر و معلم این مدرسه که روز پس از حادثه دستگیر شدند؛ تاکنون دو کارشناس آموزش و پرورش که در ماه‌های اخیر از این مدرسه بازدید کرده‌اند نیز دستگیر شده و در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تحقیقات حاکی از آن است که این مدرسه تابستان امسال در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان در مکان دیگری مستقر بوده و متولیان آن بدون اطلاع به مسئولان آموزش و پرورش استان نسبت به جا به جایی مکان اقدام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام موحدی راد تاکید کرد: دستگاه قضائی استان از ساعات اولیه وقوع این حادثه تلخ در صحنه حضور داشته و در تلاش است تا عوامل این حادثه به سرعت شناسایی شوند تا برخورد قانونی لازم با آنها به عمل آید.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  محسن مسلمان استقلالی می‌شود؟!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *