بازگشت استراماچونی به گزینه‌های نیمکت استقلال بازگشت استراماچونی به گزینه‌های نیمکت استقلال | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بازگشت استراماچونی به گزینه‌های نیمکت استقلال

بازگشت استراماچونی به گزینه‌های نیمکت استقلال

ورزش سه: بعد از انتشار بیانیه تعجب آور شب گذشته باشگاه استقلال، امروز علی خطیر در اینستاگرام خود پستی منتشر کرده که نشان گر توافق است.

این تصویر با عبارت “بالاخره” به این معناست که مذاکره به بن بست رسیده استقلال با استراماچونی سر انجام به نتیجه رسیده است اما در شرایطی که باشگاه استقلال هنوز روی سایت خود که مهم ترین رسانه این باشگاه است، خبری منتشر نکرده اخباری از ادامه مذاکرات باشگاه با شخص استراماچونی در شب گذشته بیرون آمده است.

بازگشت استراماچونی به گزینه‌های نیمکت استقلال

به گفته برخی منابع خبری بعد از آنکه باشگاه استقلال دیروز در زمینه مفاد قرارداد با استراماچونی به توافق نرسید، مربیان دیگری را مد نظر قرار داده که یکی از آنها ماسیمو کاررا سرمربی سابق اسپارتاک مسکو است که نامه ای هم برای آغاز مذاکرات به او ارسال شده است.

همینطور مربیان دیگری نیز مد نظر باشگاه هستند که بر اساس بیانیه باشگاه استقلال به دنبال عقد قرارداد فوری با یکی از آنها است. اما با این حال مذاکره با استراماچونی نیز پیش رفته و این بار نیز به جای وکیل با خود او مذاکره شده و این دیالوگ مستقیم باعث شده تا استراماچونی شرایط استقلال را بپذیرد.

اگر انتخاب مدیرعامل استقلال استراماچونی باشد، این مربی پیش شرط های خود برای حضور در ایران را تقلیل خواهد داد. او در مذاکرات قبلی از مدیران استقلال درخواست هایی داشت که از جمله آنها می شود به بحث هایی درباره خط تلفن، منزل مسکونی و تضمین ارز خارجی برای پرداخت دستمزد اشاره کرد. مواردی که استقلال آنها را در مغایرت با بزرگی باشگاه دانسته است!

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کدام محکومان مشمول عفو رهبری شدند؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *