بازی استقلال و سپاهان، بیرون زمین ادامه دارد بازی استقلال و سپاهان، بیرون زمین ادامه دارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بازی استقلال و سپاهان، بیرون زمین ادامه دارد

بازی استقلال و سپاهان، بیرون زمین ادامه دارد

برترین‌ها: مطابق انتظار بازی استقلال و سپاهان جنجالی از آب در آمد.

تیم فوتبال استقلال که تا دقیقه ۹۵ بازی با سپاهان از حریفش پیش بود، با دریافت گل مساوی برد و صدرنشینی لیگ را با هم از دست داد.

در این بازی که در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر و با قضاوت محمدحسین زاهدی فر برگزار شد، «گئورکی ولسیانی» (۱۴) و امید نورافکن (۹۵) برای سپاهان و مهدی قائدی (۵۷) و شیخ دیاباته (۷۹) برای استقلال گلزنی کردند.

جنجالی ترین صحنه این بازی در دقیقه ۵۱ رقم خورد. کرنر ارسالی تیم استقلال روی هوا به دست کی روش استنلی مهاجم سپاهان خورد که برای کمک به خط دفاعی تیمش عقب کشیده بود. داور این صحنه را پنالتی ندانست و رای به ادامه بازی داد.

همین مسئله اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان استقلال را در پی داشت و بازی سه دقیقه متوقف شد.

بازی استقلال و سپاهان، بیرون زمین ادامه دارد

بخش رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال بلافاصله پس از رخ دادن این اتفاق جنجالی، واکنش نشان داد و با انتشار لحظه برخورد توپ به دست کی‌روش استنلی و با جمله کوتاه «واضح‌ترین پنالتی دنیا» به توضیح این صحنه بسنده کرد.

استراماچونی پس از تساوی، در مورد اعتراض‌هایش به داور مسابقه گفت: در آن صحنه خیلی عصبانی بودم به خاطر توضیحاتی که داور در آن صحنه به من داد شاید بتوانم بپذیرم که داور صحنه را ندیده و دیدش بسته بود و محوطه جریمه شلوغ بوده است اما برایم قابل قبول نیست که هیچکدام از ۵ داور دیگر آن صحنه را ندیده باشند عکس‌العمل من به خاطر این بود که ۶ داور مسابقه آن صحنه پنالتی را ندیده بودند ما استقلال هستیم یکی از بهترین و مهمترین باشگاه‌های اسیا.

حتما بخوانید:  امام‌جمعه خبرساز اهواز استعفا داد

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد اینکه سپاهانی ها معتقد بودند پنالتی این تیم گرفته نشده، خاطر نشان کرد: من در نشست خبری هم گفتم صحنه سپاهان هم می‌توانست یک پنالتی باشد البته پنالتی ما پنالتی‌تر بود و با این حال داور باید هر دو پنالتی را می‌گرفت.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان درباره به هم خوردن تمرکز تیمش پس از دریافت دو گل از استقلال بیان کرد: من این موضوع را قبول دارم. به نظرم کاش داور آن صحنه پنالتی را می‌گرفت تا تمرکز تیمی ما به هم نمی‌ریخت. بعد از آن صحنه اتفاقات دیگری افتاد که داور به راحتی از آن گذشت.

شاید من اشتباه می‌کنم و باید فیلم را ببینیم ولی در صحنه مشکوک ما هم فکر می‌کنم خطا داخل محوطه جریمه بود که بیرون گرفته شد. ولی بعد از آن پنالتی که می‌توانست برای استقلال می‌گرفت ما بیشتر ضرر کردیم. ما نباید دروغ بگوییم.

وی ادامه داد: یک چیزی را بگویم که شاید هیچکس به آن توجه نکند. آن‌ها وقتی گل زدند، خصوصا گل دوم، یکی از بازیکنان سپاهان که به تیم استقلال رفت چه حرکتی نشان داد ولی امید نورافکن وقتی گل زد رفت و معذرت خواهی کرد. رفتارها را می‌بینید؟ این برگ برنده ماست. ان‌شاءالله استقلال راجع به رفتارهای خودشان هم بیانیه بدهند. آن‌ها حرکات خیلی بدی کردند که ان‌شاءالله خودشان ببینند.

صحنه مشکوک پنالتی برای استقلال مقابل سپاهان

 

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *