باهنر: رهبری نشان داد مملکت بی‌صاحب نیست باهنر: رهبری نشان داد مملکت بی‌صاحب نیست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / باهنر: رهبری نشان داد مملکت بی‌صاحب نیست

باهنر: رهبری نشان داد مملکت بی‌صاحب نیست

ایسنا: محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شامگاه شنبه (۲ آذر) طی سخنانی در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج همه جا حضور فعال دارد و امروز بیش از گذشته، تیغی در گلوی دشمنان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به تخریب اموال عمومی در روزهای اخیر بعد از اعتراضات به افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: نام بسیج در قلب دشمنان وحشت انداخت و به سرعت اغتشاشات جمع شد. همان‌طور که در سال ۸۸ بعد از آمدن اسم بسیج، قائله جمع شد.

باهنر: رهبری نشان داد مملکت بی‌صاحب نیست

وی با تاکید بر اینکه باید از سیستم های اطلاعاتی و امنیتی کشور خواست تا نتایج بررسی ها درباره عوامل اغتشاشات را هرچه زودتر به اطلاع مردم برسانند، تصریح کرد: چرا سیستم اطلاعاتی کشور، افراد معدودی که صحنه گردان حوادث بودند را پیش از اقدام، رصد و مهار نکرده بود؟ گروه های چهار تا پنج نفره آموزش دیده پشت ناآرامی های تهران و شهرستان ها بودند و طراح اغتشاشات، یک گروه حرفه‌ای و آموزش دیده بودند که دوربین ها را خاموش می کردند، اطلاعات سیستم‌ها را بر می داشتند و بعد هم همه را آتش می زدند.

باهنر با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین جرقه‌ای برای آغاز اغتشاش‌ها بود افزود: مسأله بنزین یک جرقه بود و بعد هم افرادی که به هر دلیل از شرایط خود ناراضی بودند به اینها پیوستند و اغتشاشات به این ترتیب شکل گرفت. البته اصلاح نشدن قیمت بنزین را هیچ کارشناسی تایید نمی کند اما چگونگی اجرا و مقدمات انجام آن، قابل بررسی و نقد است.

حتما بخوانید:  علی اکبر صالحی: در تورقوز آباد خبر خاصی نیست

وی گفت: در شرایط فعلی امیدوارم اقدامات پسینی دولت به طور دقیق برنامه ریزی شود و از دولتمردان می‌خواهیم وعده هایی بدهند که قابل تحقق باشد و البته پیگیری هم بشود.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در پایان اظهار کرد: چرا رهبری باید خود را برای حمایت از موضوعات پیش آمده در خصوص اصلاح قیمت بنزین هزینه کند؟ جوانمردی رهبری قابل توجه بود که نشان داد مملکت بی‌صاحب نیست و مجموعه نظام پشت طرح بنزین است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

یک دیدگاه

  1. کاش یکم به فکر فقر و نیاز های مردم هم بودید نه فقط به فکر خودتون و سود کشیدن از مردم هستید همه چی‌و گرون کردید و توقع دارید خفه خون بگیریم به وضع بد اقتصاد مملکت برسید گرونی ایرانو آتیش زده با درآمدهای کم چطوری زندگی کنیم انشالله یه روزی نفرین مردم فقیر و گرسنه دامن گیرتون بشه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *