با آملی‌لاریجانی از اوج ریاست تا افت ریاست با آملی‌لاریجانی از اوج ریاست تا افت ریاست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / با آملی‌لاریجانی از اوج ریاست تا افت ریاست

با آملی‌لاریجانی از اوج ریاست تا افت ریاست

برترین‌ها: داستان با یک تکذیبیه آغاز شد: در تاریخ ۱۵ تیر شایعه ای در فضای مجازی از نامه آملی لاریجانی به رهبر انقلاب خبر داده بود که مجمع تشخیض مصلت نظام آن را تکذیب کرد.

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: ارسال نامه رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره برخی متهمان و یا هجرت به نجف اشرف از اساس کذب محض بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد.

«اکبر طبری بازداشت شد»؛ بیست و سوم تیرماه حسن نوروزی، نماینده بهارستان و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر به ایرناپلاس گفت: چند روز پیش آقای طبری بازداشت شده است. او از بیان علت بازداشت خودداری کرد.

سیدابراهیم رئیسی هفت روز پس از اینکه بر مسند ریاست قوه قضاییه نشست، طبری را برکنار و یوسف باقری را به‌جای او، به‌عنوان سرپرست معاونت اجرایی حوزه ریاست قوه قضاییه منصوب کرد.

اکبر طبری در زمان ریاست آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی بر دستگاه قضا، معاونت اجرایی حوزه ریاست قوه قضاییه را بر عهده داشت.

چندی پیش علیرضا زاکانی، نماینده اصولگرای مجلس نهم، اکبر طبری را عنصر فاسدی در قوه قضاییه خواند و ادعا کرد که دو رئیس قوه را بیچاره کرده است.

در همین رابطه محمود صادقی، نماینده مجلس از رئیس فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام انتقاد کرد.

صادقی در توئیتر نوشت:

این روز‌ها برای خیلی‌ها این سوال پیش آمده که کسی که قادر به تشخیص مصالح و اشراف بر مسائل و زد و بند‌های مالی در حوزه دفتری خودش نبوده، چگونه می‌تواند مصلحت نظام را تشخیص دهد؟!

حتما بخوانید:  مورینیو، شاگردان سابقش را تحقیر کرد

سبیسبق

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود در ۸ مرداد درباره پرونده اکبر طبری گفت: اسامی که در خبری آمده بود، واقعیت ندارد و آن پرونده خاص نیز کماکان مطرح رسیدگی است و ۱۰ نفر بازداشت شده‌اند که از این ۱۰ نفر برخی نیروهای شاغل قبلی قوه قضائیه و برخی نیز نیروهای بیرونی هستند.

از این تاریخ به بعد هجمه ها به رئیس سابق قوه قضاییه در صدا و سیما آغاز شد:

ابتدا دو مجری تلویزیون در برنامه پایش مدعی احضار خود به خاطر سوال از آملی لاریجانی شدند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *