برتری پرتغال با هشتادونهمین گل ملی رونالدو برتری پرتغال با هشتادونهمین گل ملی رونالدو | آوتاف
خانه / اخبار داغ / برتری پرتغال با هشتادونهمین گل ملی رونالدو

برتری پرتغال با هشتادونهمین گل ملی رونالدو

خبرگزاری تسنیم: مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ با برتری تیم‌های ملی پرتغال و فرانسه ادامه یافت.

تیم ملی پرتغال در بازی در زمین صربستان در جدال گروه دوم، برتری ۴ بر ۲ را جشن گرفت. ابتدا کاروالیو در دقیقه ۴۲ و گوئدس در دقیقه ۵۸ قهرمان اروپا را پیش انداختند، اما میلنکوویچ در دقیقه ۶۸ اختلاف را به حداقل رساند.

رونالدو با زدن هشتادونهمین گل ملی‌اش در دقیقه ۸۰، پرتغال را ۳ بر یک پیش انداخت و سرانجام پس از گلزنی میتروویچ در دقیقه ۸۵ برای صربستان، برناردو سیلوا در دقیقه ۸۶ تیر خلاص را به قلب صرب‌ها شلیک کرد و پرتغال را به برتری ۴ بر ۲ رساند.

با این نتیجه، پرتغال پنج امتیازی شد و پشت سر اوکراین ۱۳ امتیازی در رده دوم گروه ایستاد.

اما تیم ملی فرانسه در شبی جنجالی در خانه ۴ بر یک آلبانی را برد. قبل از شروع بازی ورزشگاه «استادوفرانس» بازیکنان آلبانی به دلیل پخش اشتباه سرود ملی یک کشور دیگر حاضر به بازی نشدند و در ادامه گوینده ورزشگاه به جای نام بردن از اسم آلبانی در پیام عذرخواهی از یک کشور دیگر نام برد و در نهایت با تصحیح اشتباه، بازی با ۱۰ دقیقه تأخیر آغاز شد.

گل‌های قهرمان جهان در این بازی گروه هشتم، توسط کومان در دقایق ۸ و ۶۸، ژیرو در دقیقه ۲۷ و آیکونه در دقیقه ۸۵ به ثمر رسیدند و تنها گل آلبانی توسط «سیکالشی» در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی زده شد. ضمن اینکه گریزمان در دقیقه ۳۸ یک پنالتی فرانسه را از دست داد.

حتما بخوانید:  پس‌لرز‌ه‌های انتشار صوت ظریف؛ آشنا استعفا کرد

با این برد، خروس‌ها همراه ایسلند ۱۲ امتیازی بالاتر از ترکیه ۹ امتیازی در صدر جدول گروه‌شان ایستادند. در دیگر بازی این گروه، ترکیه در خانه یک بر صفر آندورا را برد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *