برخورد با مقصران احتمالی خودسوزی یک کارگر برخورد با مقصران احتمالی خودسوزی یک کارگر | آوتاف
خانه / اخبار داغ / برخورد با مقصران احتمالی خودسوزی یک کارگر

برخورد با مقصران احتمالی خودسوزی یک کارگر

خبرگزاری ایسنا: استاندار کرمانشاه گفت: بررسی و شناسایی مقصر یا مقصران احتمالی حادثه خودسوزی کارگر کرمانشاهی باید سریعاً انجام شود و با خاطیان در انجمن استادکاران و کارگران ساختمانی یا دستگاه های اجرایی برخورد قانونی شود.

هوشنگ بازوند، امروز(۳۰ آبان) در کمیته بررسی علل خودسوزی کارگر کرمانشاهی در مقابل دفتر انجمن استادکاران و کارگران ساختمانی که پس از جدال لفظی با منشی انجمن، اقدام به این کار کرده بود، خطاب به معاونین استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط اظهار داشت: این کمیته موظف است ظرف ۴۸ ساعت مقصر یا مقصران احتمالی بخش خصوصی یا دولتی را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کنند و حتماً بر اساس قانون با خاطیانی که در این موضوع دخیل بوده اند، برخورد می شود.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی موظف به نظارت جدی بر چگونگی ارائه خدمات به مردم هستند و دستگاه های خدمات رسان نیز باید کارکنان خود را در خصوص شیوه برخورد با مردم حتی اگر تقاضای غیرقانونی داشته باشند نیز توجیه کنند، زیرا مشکلات ناشی از کرونا و تحریم های ظالمانه سبب ایجاد مشکلاتی در معیشت مردم شده و ممکن است تاب آوری در مقابل مشکلات کاهش یافته باشد.

مقام ارشد استان اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند بر شیوه ارائه خدمات و ارتباط با مراجعین نظارت مستقیم داشته باشند و در ارتباط با مردم مقوله احترام و حفظ کرامت را مدنظر داشته باشند.

بازوند با تاکید بر اینکه با خاطیان این حادثه برخورد می شود، گفت: کمک به مردم در این شرایط وظیفه همه مدیران است و باید در اولویت قرار گیرد.

حتما بخوانید:  شفر، استقلال را محکوم کرد

روز ۲۷ آبان کارگری حدودا ۴۰ ساله پس از جدال لفظی با منشی انجمن کارگران ساختمانی کرمانشاه در مقابل ساختمان این انجمن اقدام به خودسوزی کرد که پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) جان خود را از دست داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *