بود و نبود وزرای بهداشت و نیرو چه فرقی دارد؟! بود و نبود وزرای بهداشت و نیرو چه فرقی دارد؟! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بود و نبود وزرای بهداشت و نیرو چه فرقی دارد؟!

بود و نبود وزرای بهداشت و نیرو چه فرقی دارد؟!

روزنامه آفتاب یزد در شماره امروز خود از عملکرد وزیر بهداشت در طرح واکسیناسیون و نحوه مدیریت وزیر نیرو در بحران قطعی برق به شدت انتقاد کرد.

ب

سید علیرضا کریمی طی یادداشتی نوشت:

* فروغی مدیر جوان شبکه سه سیما اگر بداند پخش مستقیم فوتبال یورو ۲۰۲۰ چه داغی به دل مردم ایران گذاشته همین امروز دستور می‌دهد که پخش این بازی‌ها متوقف شود! چرا؟ عرض می‌کنم در ادامه. بنده در زمان پخش این بازی‌ها از شبکه سه بیش از آنکه ذهن و چشمم معطوف به هنرنمایی بازیکنان داخل میدان باشد متمرکز بر هنرنمایی تماشاگران است! فکرش را بکنید؛ در حالیکه ما اینجا درگیر پیک پنجم کرونا هستیم و جرات نمی‌کنیم ماسک خود را قدری پایین بیاوریم مبادا کارمان به بیمارستان بکشد و سرگردان راهرو‌های مریض خانه‌ها شویم، فرنگی‌ها بدون ماسک و رعایت پروتکل‌های جهانی در استادیوم‌ها نظاره گر بازی‌های حساس و زیبای یورو هستند.

* این فقط بخشی از داستان است. زیرا بعد از بازی نیز تازه جشن و پایکوبی‌ها شروع می‌شود. البته صدا وسیما این فقره را کمی به مردم رحم کرده و سانسور می‌نماید! وگرنه به داغ‌های دلمان اضافه می‌شد وقتی می‌دیدیم هنگامیکه ما بی‌برق، بی آب، بی واکسن و بی‌چیز‌های دیگر هستیم در آن دیار تقریبا همه چیز نرمال است. اشتباه نشود. مشکل دارند، ولی مشکلات به چالش تبدیل نمی‌شود. این درحالیست که سوگمندانه اینجا، بر داغ‌ها روز به روز افزوده می‌شود؛ فی المثل در شرایطی که اوضاع از هر جهت به سامان نیست به خوبی حس می‌شود که بود و نبود برخی مسئولان تفاوتی ندارد. به نوعی این افراد موجودات اضافه‌ای در وزارتخانه‌های خود هستند!

حتما بخوانید:  فرانسه ۱ - اروگوئه ۰؛ تا دقیقه ۴۰

* اگر آقای اردکانیان وزیر محترم نیرو از فردا به وزارتخانه نیایند و خدمت همسر و فرزند خود در کانادا باشند چه تغییری در شرایط مردم ایجاد می‌شود؟ در مورد آقای نمکی نیز همین است. وزیر بهداشت الان استعفا دهد، برود وکلاس‌های فن بیان و سخنرانی پرشور راه بیندازد چه تفاوتی در بروز سریالی پیک‌های کرونا می‌کند؟

* حضور مدیر و مسئول زمانی محسوس و روشن است که تغییری مثبت در روند ایجاد شود. تمام وزارتخانه‌ها یکسری اقدامات روتین انجام می‌دهند که به خوبی کارمندان جزء نیز از آن خبر دارند و به نحو احسن انجام می‌دهند. این در شرایط بحران و خاص است که ارزش مدیران عالیرتبه، هنرمند و استراتژیک تعیین می‌شود. وگرنه وقتی خشکسالی نباشد، ورشکستگی نباشد، کرونا نباشد و… هر بنی بشری بلد است پشت آن میز بنشیند و حقوق چند ده میلیونی بگیرد.

* می خواهید بدانید تفاوت کجاست؟ می‌خواهید بدانید چرا مسائل و مصائب اینجا لاینحل باقی می‌ماند؟ می‌خواهید لمس کنید فرق شعر و شعور چیست؟ فقط کافیست این شب‌ها از شبکه سه صدا وسیما میزبان بازی‌های یورو ۲۰۲۰ شوید. البته اگر برق داشته باشید!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *