بولتون: ظریف، سخنگوی نامشروع ایران است! بولتون: ظریف، سخنگوی نامشروع ایران است! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بولتون: ظریف، سخنگوی نامشروع ایران است!

بولتون: ظریف، سخنگوی نامشروع ایران است!

خبرگزاری ایسنا: مشاور امنیت ملی آمریکا، تحریم شدن ظریف را پیامی برای جمهوری اسلامی ایران خواند.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به تحریم ظریف توسط واشنگتن گفت: به گمانم رئیس‌جمهور تصمیم خیلی بزرگی را اتخاذ کرده است. ما یک ماه پیش اعلام کردیم که ظریف را تحریم خواهیم کرد و در حال حاضر نیز این کار را کرده‌ایم. این پیامی به جمهوری اسلامی است که ما وزیر امور خارجه محمدجواد ظریف را سخنگوی نامشروع ایران می‌دانیم.

بولتون: ظریف، سخنگوی نامشروع ایران است!

بولتون همچنین با طرح مجدد ادعای “ایران بزرگترین حامی تروریست از سال ۱۹۸۰ است”، جمهوری اسلامی ایران را به اخاذی از کشورهای اروپایی متهم کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا چهارشنبه نام وزیر امور خارجه کشورمان را در فهرست افراد تحریم شده قرار داد.

به دنبال تحریم وزیر امور خارجه کشورمان، ظریف در حساب توییتری خود نوشت: دلیل اینکه آمریکا مرا تحریم کرده این است که من «سخنگوی اول ایران در سراسر جهان هستم».

وی افزود: این حقیقت واقعا دردناک است؟ این اقدام تاثیر روی من یا خانواده‌ام ندارد. چون من دارایی یا منافعی خارج از ایران ندارم. از شما تشکر می‌کنم که مرا به عنوان چنین تهدید بزرگی برای اهدافتان محسوب می‌کنید.

حسن روحانی نیز در پیامی توییتری نوشت: تحریم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نشانگر این است که کاخ سفید از توانایی‌های دیپلماتیک ظریف ترس دارد. اگر واقعا مایل به مذاکره هستند، چه کسی جز وزیر امور خارجه می‌تواند با آن‌ها مذاکره کند؟ ظریف مسئول دیپلماسی جمهوری اسلامی است و از طرف کل کشور صحبت و مذاکره می‌کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  فداکاری خواهر ۱۳ساله در راه نجات برادرش

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *