بُرد حیاتی رئال و لیورپول در شب قهرمانی دورتموند بُرد حیاتی رئال و لیورپول در شب قهرمانی دورتموند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بُرد حیاتی رئال و لیورپول در شب قهرمانی دورتموند

بُرد حیاتی رئال و لیورپول در شب قهرمانی دورتموند

ایرنا: در بازی های امشب فوتبال اروپا، رئال مادرید و لیورپول امیدهایشان برای قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان را زنده نگه‌داشتند و دورتموند هم قهرمان جام حذفی آلمان شد

تیم فوتبال رئال‌مادرید در دیدار خارج از خانه مقابل گرانادا به برتری رسید تا همچنان در تعقیب اتلتیکومادرید در صدر جدول لایگا باشد.

هفته‌های پایانی لیگ باشگاه‌های اسپانیا به اوج حساسیت رسیده است و پایتخت‌نشین‌ها رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

برتری رئال و لیورپول در شب قهرمانی دورتموند

بامداد جمعه از هفته سی و ششم این مسابقات، رئال‌مادرید در زمین گرانادا به میدان رفت و صاحب برتری چهار بریک شد.

«لوکا مودریچ»، «رودریگو»، «اودریازولا» و «کریم بنزما» برای کهکشانی‌ها گلزنی کردند تا رئال سه امتیاز دیگر را به اندوخته‌های خود اضافه کند.

رئال مادرید با کسب این پیروزی به امتیاز ۷۸ رسید و در رتبه دوم جدول قرار گرفت. هم اکنون، اتلتیکومادرید با ۸۰ امتیاز صدرنشین است و امید اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

با این اوصاف رقابت برای کسب عنوان قهرمانی فصل جاری لیگ باشگاه‌های اسپانیا، در دو هفته پایانی به اوج حساسیت رسید.

بارسلونا که این هفته در دیدار خارج از خانه مقابل لوانته به تساوی سه بر سه بسنده کرد با ۷۶ امتیاز در رتبه سوم است و دیگر شانس چندانی برای قهرمانی ندارد.

پیروزی حساس لیورپول در اولدترافورد؛ امیدهای اروپایی زنده شد

تیم فوتبال لیورپول با برتری چهار بر دو در دیدار حساس مقابل منچستریونایتد، امیدهایش برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا را زنده کرد.

چهارشنبه شب در ادامه هفته سی و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه «اولدترافورد» پذیرای لیورپول بود که این دیدار حساس و تماشایی با برتری چهار بر دو میهمان به اتمام رسید.

حتما بخوانید:  تصاویری از استایل تازه سلنا گومز

برتری رئال و لیورپول در شب قهرمانی دورتموند

لیورپول که در هفته‌های گذشته نتایج پرفراز و نشیبی گرفته بود برای حفظ امیدهاش به‌منظور کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیاز مبرمی به برتری داشت و به همین دلیل از همان ابتدا با روشی تهاجمی وارد میدان شد.

در این دیدار، «روبرتو فیرمینیو» ۲ مرتبه و «دیگو ژوتا» و «محمد صلاح» برای لیورپول گلزنی کردند تا تیم تحت هدایت «یورگن کلوپ» با ۶۰ امتیاز در رتبه پنجم قرار بگیرد. لیورپول یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌های بالای جدول انجام داده و در صورت برتری در بازی معوقه خود، امید زیادی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.

«برونو فرناندز» هافبک توانمند پرتغالی و «مارکوس رشفورد» هم گلزنان یونایتد در این دیدار خانگی لقب گرفتند. منچستر رده دومی با قبول این شکست در امتیاز ۷۰ ماندگار شد.

در فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، منچسترسیتی که ۸۰ امتیاز اندوخته دارد، قهرمانی خود را از هفته گذشته مسجل کرده است.

دورتموند قهرمان جام حذفی آلمان شد

تیم فوتبال بورسیادورتموند با برتری چهار بر یک مقابل لایپزیگ، فاتح جام حذفی فوتبال باشگاه‌های آلمان شد.

دیدار پایانی جام حذفی باشگاه‌های آلمان موسوم به لیگاپوکال، پنجشنبه شب در ورزشگاه المپیک شهر برلین برگزار شد و در نهایت دورتموند به برتری چهار بر یک رسید تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

برتری رئال و لیورپول در شب قهرمانی دورتموند

این پنجمین قهرمانی دورتموند در جام حذفی آلمان است. این تیم آخرین بار در سال ۲۰۱۷ فاتح جام حذفی شده بود.

در دقیقه پنجم، «جیدون سانچو» وینگر جوان انگلیسی تیم دورتموند با ضربه‌ای تماشایی موفق شد گل نخست را ثبت کند. در دقیقه ۲۸ نوبت به «ارلینگ هالند» ستاره نروژی رسید تا دومین گل زنبورها را به ارمغان آورد.

حتما بخوانید:  عکس خیلی باکلاس مجیدی سوژه شد

پیش از اتمام نیمه نخست، سانچو گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند تا دورتموند در همان نیمه نخست کار حریف را تمام کند.

در دقیقه ۷۱ «دنی اولمو» یکی از گل‌های خورده را لایپزیگ را جبران کرد اما این گل سودی نداشت.

در دقیقه ۸۷ هالند نیز دبل کرد تا چهارمین گل دورتموند به ثمر برسد.

در جام حذفی آلمان، بایرن‌مونیخ با ۲۰ قهرمانی و فاصله زیاد نسبت به سایر مدعیان، پرافتخارترین تیم است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *