تایید خونریزی پزشک ایرانی پس از تزریق اسپوتنیک تایید خونریزی پزشک ایرانی پس از تزریق اسپوتنیک | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تایید خونریزی پزشک ایرانی پس از تزریق اسپوتنیک

تایید خونریزی پزشک ایرانی پس از تزریق اسپوتنیک

باشگاه خبرنگاران: کیانوش جهانپور مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذاودارو درباره خبر خونریزی داخلی شدید پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن اسپوتنیک در شهر گناباد، اظهار کرد: یکی از همکاران پزشک ما در گناباد پس از تزریق واکسن روسی دچار علائم گوارشی و در مدفوع او ‌خون دیده شد.

او ادامه داد: به طور کلی هر واکسنی دارای عوارضی است و این موضوع بعید و دور از انتظار نیست.

تایید خونریزی پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن روسی

جهانپور افزود: در حال حاضر بروز عوارض گوارشی در همکار پزشک در حال بررسی است و هنوز مشخص نیست که این عوارض مربوط به تزریق واکسن است یا نه.

او گفت: بروز علایم گوارشی پس از تزریق واکسن بسیار نادر است، اما بعید نیست و همکاران ما در حال بررسی این موضوع هستند.

گفتنی است؛ امروز در شبکه‌های اجتماعی اعلام شد دکتر نبی‌پور پزشک متخصص اطفال شهر گناباد که چندی پیش واکسن کرونای اسپوتنیک روسی تزریق کرده بود؛ به دلیل عوارض این واکسن و خونریزی شدید داخلی در بیمارستان بستری شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  عروس و دامادی که بعد از ۳۲ سال به هم رسیدند!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *