تا دقیقه ۴۳؛ استقلال ۰ – پرسپولیس ۰ تا دقیقه ۴۳؛ استقلال ۰ - پرسپولیس ۰ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تا دقیقه ۴۳؛ استقلال ۰ – پرسپولیس ۰

تا دقیقه ۴۳؛ استقلال ۰ – پرسپولیس ۰

برترین‌ها: دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر برگزار شد.

ترکیب استقلال و پرسپولیس برای دربی مشخص شد

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و نودمین مصاف تاریخ دو تیم، از ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و مرتضی تبریزی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و جونیور براندائو.

داور: موعود بنیادی‌فر

کمک ها: محمدرضا منصوری – حسن ظهیری

کمک داوران اضافی: سیدرضا مهدوی – سیدعلی میرغفاری

داور چهارم: سعید علی نژادیان

ناظر داوری: حسین عسگری

دقیقه یک:‌ پس از سوت آغاز بازی توسط موعود بنیادی فر، برخورد داریوش شجاعیان با احمد نوارهلی در میانه زمین باعث شد کاپیتان سرخپوشان برای لحظاتی روی زمین بیفتد و جریان بازی متوقف شود.

دقیقه ۷: مسعود ریگی با شوت از راه دور از چند قدمی محوطه جریمه روی دروازه بیرانوند خطرساز شد و سنگربان پرسپولیس در دو مرحله شوت بازیکن استقلال را جمع کرد.

دقیقه ۹: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود استقلال را وریا غفوری زد ولی بیرانوند توپ را در آغوش گرفت؛ استقلال در این دقایق نبض بازی را در دست دارد و نسبت به حریف حملات بیشتری را ترتیب داده است.

دقیقه ۱۰: پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال مهدی ترابی به داخل محوطه جریمه ابتدا با ضربه سر ناقص نوراللهی همراه شد. توپ سپس به تیر دوم رفت که جونیور در محاصره مدافعان استقلال نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند.

حتما بخوانید:  کرباسچی: خاتمی نقش رهبری ندارد

دقیقه ۱۶: فرصت عالی برای تبریزی در محوطه جریمه پرسپولیس ایجاد شد اما ضربه او بی دقت با فاصله از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۱۸: ضربه سر سیامک نعمتی پس از دفع ضربه کرنر پرسپولیس توسط بازیکنان استقلال با اختلاف بسیار زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۲۴: خروج به موقع حسینی مانع از ایجاد موقعیت گلزنی برای پرسپولیس شد و در ادامه شوت علیپور از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه ۲۶: موعود بنیادی‌فر با اعلام خطای شجاع خلیل‌زاده روی داریوش شجاعیان، برای استقلال پنالتی اعلام کرد.

دقیقه ۲۷: علیرضا بیرانوند پنالتی علی کریمی را مهار کرد.

دقیقه ۳۰: علی کریمی با خطایی که روی مهدی ترابی انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۳۱: حرکت مهدی ترابی از جناح راست استقلال با خطای علی کریمی روی او مواجه شد که داور به کریمی کارت زرد داد و یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس رقم خورد که این ضربه را ترابی زد و دفاع استقلال برگشت داد.

دقیقه ۳۸: حرکتی که مرتضی تبریزی روی کنعانی زادگان انجام داد با واکنش هواداران پرسپولیس مواجه شد و پرتاب اشیا بازیکن مصدومیت مدافع پرسپولیس از ناحیه سر شد و برای دقایقی بازی متوقف شد تا کنعانی زادگان با سری بانداژشده به بازی ادامه دهد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *