تحلیل روز؛ قرار است استراماچونی را تخریب کنند تحلیل روز؛ قرار است استراماچونی را تخریب کنند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تحلیل روز؛ قرار است استراماچونی را تخریب کنند

تحلیل روز؛ قرار است استراماچونی را تخریب کنند

برترین‌ها: روزنامه خبرورزشی که در تمامی چند ماه گذشته حامی استراماچونی بوده و به هر نحوی و حتی در روزهای بد استقلال، پشت استرا ایستاده، امروز در یک یادداشت مفصل و با کنار هم قرار دادن یک سری وقایع، این طور نتیجه گرفته که استرا خواسته زیادی ندارد و رها کردن تیم در میانه بازی‌ها حق مسلم او بوده، بخش‌هایی از یادداشت را اینجا آورده‌ایم:

در ظاهر قضیه، همه در تلاش بودند استراماچونی را راضی کنند به استقلال برگردد و هدایت تیمی که خودش تبدیل به مدعی کرده را برعهده بگیرد، اما متأسفانه این فقط ظاهر قضیه است و پشت پرده عده‌ای در حال پرونده‌سازی برای مرد ایتالیایی هستند و می‌خواهند او را از چشم هواداران بیندازند.این عده ابتدا تلاش کردند بازیکنان استقلال را روبه‌روی استراماچونی قرار بدهند، اما وقتی به بن‌بست خوردند، بازی را به فضای مجازی کشاندند. در همین راستا، شایعه‌ای راه افتاد به این مضمون که استراماچونی پولش را نقد می‌خواهد، مبلغ قراردادش را بالا برده و مدت قراردادش را پایین آورده و سریعاً به چند نفر هم توصیه کردند در حرف‌های‌شان بگویند ما نباید زیر بار این خفت برویم و هرچه استراماچونی شرط گذاشت، بپذیریم.هواداران استقلال مقابل این اظهارنظر‌های عجیب موضع گرفتند و باورشان نشد سرمربی محبوب‌شان واقعاً خواسته‌های غیرمنطقی داشته باشد. البته اگر واقعاً استراماچونی شرط جدیدی گذاشته باشد هم حق دارد. آقایان روز اول به سرمربی اینتر دروغ‌های شاخدار گفتند و مدعی شدند مجموعه انقلاب و ورزشگاه آزادی متعلق به خودشان است.

حالا استراماچونی را به جایی رسانده‌اند که می‌گوید هیچ حرفی را قبول ندارم، ضمانت کتبی می‌خواهم، پولم را باید گارانتی کنید، حق فسخ در پایان سال اول باید با خودم باشد.

حتما بخوانید:  قهرمانیِ تاخیری و تاریخیِ پرسپولیس در جام حذفی

اگر واقعاً استراماچونی خواهان دستمزد بیشتر شده، مدیران باشگاه برای اثبات ادعای‌شان مفاد قرارداد تازه را منتشر کنند. اصلاً چه اشکالی دارد قرارداد اولیه استراماچونی هم منتشر شود تا مردم در جریان چند و، چون کار قرار بگیرند؟

آقایان همانطور که روز اول به مردم نگفتند چگونه با استراماچونی توافق کردند و در جریان فصل هم نگفتند چگونه او را به مرز انفجار رساندند، الان هم نباید مشکلات را به مردم بگویند. به هواداران چه مربوط که استراماچونی چه می‌خواهد؟ هوادار در تمام روز‌های بد پشت این مربی جوان ایستاد تا استقلال او شکل بگیرد. هوادار حالا دوست دارد آرامش تیم محبوب خودش را ببیند. همان‌هایی که با بی‌تفاوتی‌شان استراماچونی را فراری دادند، حالا خودشان هم او را برگردانند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *