ترامپ تلویحاً خواستار تعویق انتخابات آمریکا شد ترامپ تلویحاً خواستار تعویق انتخابات آمریکا شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ترامپ تلویحاً خواستار تعویق انتخابات آمریکا شد

ترامپ تلویحاً خواستار تعویق انتخابات آمریکا شد

خبر‌گزاری فارس: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که بارها از رأی‌گیری پستی انتقاد کرده روز پنجشنبه به صورت ضمنی خواستار تعویق زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور شد.

رئیس‌جمهور آمریکا در این پیام نوشت: «با وجود رأی‌گیری پستی ( نه رأی‌گیری غیابی که خوب است) انتخابات ۲۰۲۰، نادرست‌ترین و متقلبانه‌ترین انتخابات خواهد بود. این باعث شرمساری بزرگی برای آمریکا خواهد شد. انتخابات را تا زمانی که مردم بتوانند به درستی، امن و بدون خطر رأی بدهند به تعویق بیاندازیم؟؟؟»

قصد ترامپ برای تعویق انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا

ترامپ در حالی این درخواست را مطرح کرده که در اکثر نظرسنجی‌های انتخاباتی از رقیبش جو بایدن عقب است. شیوع کرونا و تظاهرات‌های سراسری در آمریکا وضع را برای ترامپ پیچیده‌تر کرده است.

در فاصله کمتر از صد روز مانده به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نتیجه نظرسنجی مشترک شبکه «سی‌ان‌ان» و موسسه «اس‌اس‌آر‌اس» نشان می‌دهد که دونالد ترامپ در چند ایالت تعیین‌کننده که در سال ۲۰۱۶ در آنها پیروز شده بود، از جو بایدن عقب است.

این نظرسنجی و پیشتازی بایدن با توجه به دو موضوع اهمیت بالایی دارد: اول، اینکه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ توانست با پیروزی در چندین ایالت تعیین‌کننده، هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها را با شکستی سخت مواجه کند.

دوم، وضعیت و عملکرد خوب هر نامزد در ایالت‌های تعیین‌کننده تا حد زیادی مسیر او را برای تضمین پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هموار می‌کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  درخواست مونسان از بانک‌مرکزی درباره ارز مسافرتی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *