ترامپ: هیچ پیش‌شرطی برای مذاکره با ایران نداریم ترامپ: هیچ پیش‌شرطی برای مذاکره با ایران نداریم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ترامپ: هیچ پیش‌شرطی برای مذاکره با ایران نداریم

ترامپ: هیچ پیش‌شرطی برای مذاکره با ایران نداریم

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز جمعه گفت که واشنگتن بدون هیچگونه پیش‌شرطی آماده مذاکره با ایران است.

وی در ادامه این مصاحبه گفت که هرگونه توافق با تهران باید شامل موضوع موشک‌های بالستیک ایرانی نیز باشد.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه بار دیگر به موضوع متوقف کردن حمله به ایران اشاره کرد و گفت: برنامه حمله آماده بود و مشروط به تایید من بود. من از ژنرا‌ل‌ها پرسیدم می‌خواهم بدانم پیش از آغاز چیزی را بدانم. در این حمله چند ایرانی کشته خواهند شد. ژنرال‌ها گفتند تقریبا ۱۵۰ نفر کشته خواهند شد.

ترامپ: بدون هیچ پیش‌شرطی آماده مذاکره با ایران هستیم

ترامپ در ادامه گفت: من ثانیه‌ای درباره آن فکر کردم و گفتم شما می‌دانید که آنها چه چیزی را ساقط کردند. آنها یک هواپیمای بدون سرنشین را ساقط کردند و طی نیم ساعت احتمالا ۱۵۰ نفر خواهند مُرد و من این را دوست ندارم و فکر نمی‌کنم که متناسب باشد.

ساعتی پیش رئیس‌جمهور آمریکا در حساب کاربری‌اش در توئیتر ادعا کرد ۱۰ دقیقه قبل از حمله به سه سایت در ایران دستور توقف آن را صادر کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه نوشت: «دوشنبه آنها یک هواپیمای بدون سرنشین را در حال پرواز بر فراز آب‌های بین‌المللی ساقط کردند. شب گذشته آماده شلیک به سه سایت مختلف برای تلافی بودیم که پرسیدم چند نفر کشته خواهند شد؟ پاسخ یک ژنرال این بود: “۱۵۰ نفر قربان”. ده دقیقه قبل از حمله، آن را متوقف کردم، چون متناسب با ساقط کردن یک پهپاد بدون سرنشین نبود.»

ادعای ترامپ درباره هدف قرار گرفتن این پهپاد در روز دوشنبه در حالی صورت گرفته که نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد پنجشنبه پهپاد متجاوز آمریکایی را ساقط کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  نتایج قرعه‌کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *