تراکتور و حاشیه‌هایش حریف استقلال نشدند تراکتور و حاشیه‌هایش حریف استقلال نشدند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تراکتور و حاشیه‌هایش حریف استقلال نشدند

تراکتور و حاشیه‌هایش حریف استقلال نشدند

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت. شاگردان شفر با کسب این پیروزی به اولین برد فصل خود در لیگ هجدهم رسیدند و با ۵ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کردند. تراکتورسازی نیز با ۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول ایستاد.

گل‌های این بازی توسط علی عبدالله‌زاده (۱۳ -گل به خودی)، مرتضی تبریزی (۲۸) و فرشید اسماعیلی (۵۲) وارد دروازه تراکتورسازی شد.

ترکیب استقلال:سیدمهدی رحمتی، فرشاد محمدی‌مهر، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی (مارکوس نیومایر – ۸۱)، وریا غفوری (الحاجی گرو – ۵۵)، مرتضی تبریزی و روح‌الله باقری (خسرو حیدری – ۷۳).

ترکیب تراکتورسازی:محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، محمد اهل‌شاخه، دانیال اسماعیلی‌فر، رضا شربتی، مسعود شجاعی (علی طاهران – ۵۶)، علیرضا نقی‌زاده، اشکان دژاگه، هری فوریستر(سوگیتا – ۵۰) و آنتونی استوکس.

سوت آغاز این بازی را سیدمهدی سیدعلی داور مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ به صدا درآورد. داور مسابقه در این بازی زکی‌پور و عبدالله‌زاده را با کارت زرد جریمه کرد.

نیمه اولدقیقه ۲: ارسال خطرناک فرشید اسماعیلی از روی نقطه کرنر را محسن فروزان از روی خط دروازه تراکتورسازی بیرون کشید.

دقیقه ۱۳: ارسال روح‌الله باقری پشت مدافعان تراکتورسازی برای مرتضی تبریزی با اشتباه علی عبدالله‌زاده در دور کردن توپ مواجه شد تا دروازه محسن فروزان در غافلگیری و با گل به خودی باز شود.

دقیقه ۱۵: آنتونی استوکس در حمله‌ای که به سمت دروازه استقلال داشت، در زاویه‌ای نامناسب ضربه‌ای کم جان به سمت دروازه آبی‌پوشان زد که رحمتی به راحتی موفق به مهار توپ شد.

حتما بخوانید:  وزارت صنعت: کمبود کالا، شایعه دشمن است

دقیقه ۱۸: شوت سرکش دانیال اسماعیلی‌فر به سمت دروازه استقلال، پس از واکنش رحمتی و برخورد به تیر دروازه، به کرنر رفت.

دقیقه ۲۸: اشتباه محمد اهل‌شاخه در دفع توپ باعث شد فرشید اسماعیلی توپ را در اختیار بگیرد و با پاس پشت پا برای مرتضی تبریزی گل دوم استقلال را ساخت. بدین ترتیب تبریزی در اولین بازی‌ برای استقلال اولین گلش را برابر یک تیم تبریزی گل زد.

دقیقه ۳۲: علی کریمی در محوطه جریمه تراکتورسازی موقعیت مناسبی داشت که گل سوم استقلال را وارد دروازه فروزان کند، اما توپ او به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: ضد حمله استقلالی‌ها با پاس مرتضی تبریزی برای وریا غفوری تبدیل به موقعیت خطرناکی شد. دریبل دو طرفه غفوری در محوطه جریمه به روح‌الله باقری رسید که ضربه این بازیکن هم به اوت رفت، هرچند غفوری معتقد بود روی او خطای پنالتی صورت گرفته است.

دقیقه ۲+۴۵: ارسال وریا غفوری روی دروازه تراکتورسازی با ضربه سر روح‌الله باقری همراه شد که محسن فروزان با اثرگذاری روی توپ مانع باز شدن دروازه‌اش شد.

نیمه دومدقیقه ۴۶: مرتضی تبریزی از روی ارسالی که انجام شده بود، ضربه سری را به سمت دروازه تراکتورسازی روانه کرد که فروزان توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه ۵۲: مسعود شجاعی مقابل محوطه جریمه تراکتورسازی اقدام به انجام حرکات تکنیکی کرد که استقلالی‌ها موفق شدند توپ او را گرفته و در نهایت فرشید اسماعیلی با شوتی از پشت محوطه جریمه گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۷: شوت علی طاهران به سمت دروازه استقلال پس از برخورد به مدافعان این تیم راهی کرنر شد.

حتما بخوانید:  افزایش ۸۵ درصدی قیمت مسکن در یک سال

دقیقه ۵۹: شوتی دیگر به سمت دروازه استقلال روانه شد که مهدی رحمتی در دو مرحله موفق شد توپ را مهار کند.

دقیقه ۶۲: توپ ارسالی روی دروازه تراکتورسازی پیش از رسیدن به روح‌الله باقری توسط محمد اهل شاخه به کرنر رفت.

دقیقه ۷۶: استوکس در محوطه جریمه استقلال به سمت دروازه چرخید و ضربه‌ای روانه کرد که مدافعان استقلال توپ را راهی اوت کردند.

دقیقه ۸۵: پاس اشکان دژاگه به سوگیتا پس از حرکات تکنیکی‌اش حاصلی برای تراکتورسازی نداشت، چراکه سوگیتا توپ را با بی دقتی به بیرون زد.

دقیقه ۸۸: مرتضی تبریزی پشت مدافعان تراکتورسازی فرار کرد که فروزان توانست ضربه نهایی او را راهی کرنر کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *