تساوی بارسلونا و چلسی و یونایتد؛ پیروزی پرگل سیتی در شب آتش‌بازی بایرن تساوی بارسلونا و چلسی و یونایتد؛ پیروزی پرگل سیتی در شب آتش‌بازی بایرن | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تساوی بارسلونا و چلسی و یونایتد؛ پیروزی پرگل سیتی در شب آتش‌بازی بایرن

تساوی بارسلونا و چلسی و یونایتد؛ پیروزی پرگل سیتی در شب آتش‌بازی بایرن

خبرگزاری تسنیم: هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با تساوی ۲ – ۲ تیم فوتبال بارسلونا در زمین اوساسونا پیگیری شد.

در این بازی، میزبان توسط تورس در دقایق ۱۷ و ۸۱ (از روی نقطه پنالتی) صاحب گل شد و برای بارسلونا، فاتی در دقیقه ۵۱ و ملو در دقیقه ۶۴ گلزنی کردند تا در نهایت بارسا برای دومین بار در ۳ هفته اول امتیاز از دست بدهد.

تساوی بارسلونا مقابل اوساسونا در غیاب مسی

همچنین در آغاز هفته چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان ساوتهمپتون بود که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک – یک خاتمه یافت.

در دیگر بازی در لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در ورزشگاه اتحاد میزبان برایتون بود و این تیم را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد.

همچنین در یک بازی همزمان، چلسی به مصاف شفیلدیونایتد رفت که این بازی با اشتباه و گل به خودی زوما در دقیقه ۱+۹۰ به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

در دومین روز از هفته سوم بوندس لیگا، امروز (شنبه) ۵ دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ، قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا مقابل میهمانش ماینتس با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  تسلیت مایلی‌کهن به کی‌روش بابت صعود سرخ‌ها

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *