تصاویری از طراحی عجیب سدان جدید لکسوس تصاویری از طراحی عجیب سدان جدید لکسوس | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تصاویری از طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

تصاویری از طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

فرارو: اخیراً تصاویری از یک سدان مفهومی لکسوس منتشر شده است که دارای طراحی تند و تیز قابل توجهی است.

لکسوس در سال‌های اخیر تمرکز قابل توجهی بر خودرو‌های الکتریکی داشته و اغلب خودرو‌های جدید خود را به نسخه‌های کاملاً الکتریکی تجهیز کرده است، اما اخیراً تصاویری در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده یک سدان برقی این سازنده ژاپنی را با یک طراحی تهاجمی نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد با طراحی خودرو‌های فعلی ترکیب شده باشد.

تصاویری از طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

تصاویر منتشر شده نمای گسترده‌ای از سدان الکتریکی لکسوس ارائه می‌دهند تا بتوانیم قسمت‌های کناری و پشتی این چهار در شیک را ببینیم. با توجه به این نما ها، ما اکنون می‌توانیم تشخیص دهیم که این مدل، یکی از همان مدل‌هایی است که پیش از این لکسوس به همراه تویوتا، در یک رویداد قابل توجه چندین خودروی برقی را به نمایش گذاشته بود. در این رویداد ما فقط با نمای جلویی این سدان روبرو شده بودیم، اما اکنون تمام زوایای این خودرو را در اختیار داریم.

کانسپت سدان الکتریکی لکسوس دارای دماغه‌ای است که از شیشه جلو به شدت به سمت پایین خم می‌شود. با توجه به استاندارد‌های معمول خودرو‌های برقی، ورودی‌های این مدل در قسمت جلویی بسیار بزرگ هستند. به نظر می‌رسد که بازشو‌های دو طرف نوک کاپوت برای چراغ‌های جلو باشد، اما یک نوار باریک تنها عنصر قابل مشاهده‌ای است که به نظر می‌رسد برای روشنایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاپوت نیز دارای یک جفت دریچه ورودی هوا در هر دو طرف آن است.

تصاویری از طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

در کنار این جزئیات، سدان کانسپت الکتریکی لکسوس شباهتی به سدان فعلی IS نیز نشان می‌دهد (تصویر پایین)، اما مدل مفهومی جدی شکل قوس تهاجمی تری در دماغه دارد. با این حال، خط سقف مشابه است و هر دو دارای چراغ‌های عقب Y شکل هستند. قابل توجه‌ترین تفاوت‌ها در قسمت پایین و عقب بدنه است، جایی که سدان برقی دارای خروجی در پشت چرخ‌های جلو و قوس نرم‌تر برای گلگیر عقب است.

حتما بخوانید:  نامه نمایندگان به سران قوا: نگذارید مدیران بازنشسته‌ از عنوان «جانبازی» سوءاستفاده کنند

تصاویری از طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

از زاویه سه چهارم عقب نیز می‌توان چین خوردگی را دید که از قسمت بالای خروجی پشت گلگیر‌های جلو تا پایه ستون C کشیده شده است. این امر عنصر شکوفایی بصری واضحی را به طراحی مدل مفهومی می‌دهد. همچنین، سقف به جای اتصال زاویه دارتر بین قطعات در مدل IS، به آرامی به سمت گلگیر عقب جریان می‌یابد. یک اسپویلر دم اردکی نیز در عرشه عقب مدل مفهومی تعبیه شده است.

تصاویری از طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

در این تصاویر هیچ لوله اگزوز قابل مشاهده نیست. نتیجه منطقی از این موضوع این است که طراحان لکسوس در حال برنامه ریزی این سدان به عنوان یک خودروی برقی هستند. اگرچه، نمی‌توانیم طرح‌بندی PHEV با لوله‌های اگزوز پنهان را رد کنیم. این سومین توییت اخیر است که لکسوس طی ارائه یک مدل مفهومی، طراحی‌های قبلی خود را برجسته می‌کند. این برنامه با کراس اوور الکتریکی آینده RZ 450e آغاز شد و در مرحله بعد، نمایی از کانسپت شاسی بلند برقی لکسوس ارائه شد. حالا نوبت به این سدان شیک و تند و تیز است تا کلکسیون خودرو‌های برقی آینده لکسوس را تکمیل کند. به نظر می‌رسد این خودروساز لوکس ژاپنی با چنین مدل‌های جذابی قصد دارد تا از هم اکنون برای رقیبان خط و نشان بکشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *