تصاویری که اثبات می‌کند بریژیت مکرون پسر نبوده! تصاویری که اثبات می‌کند بریژیت مکرون پسر نبوده! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تصاویری که اثبات می‌کند بریژیت مکرون پسر نبوده!

تصاویری که اثبات می‌کند بریژیت مکرون پسر نبوده!

فرارو: راست افراطی فرانسه به تازگی در رسانه‌های اجتماعی این شایعه را مطرح ساخته که «بریژیت مکرون» بانوی اول فرانسه و شریک زندگی «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فعلی آن کشور پسر به دنیا آمده است.

تصاویری که اثبات می‌کند «بریژیت مکرون» پسر نبوده!

با این وجود، عکس‌های دوران کودکی «بریژیت» نشان می‌دهند که او دختر بوده که روی پای مادرش نشسته بود. تاریخچه زندگی بریژیت نشان می‌دهد خانواده او شکلات سازان مشهوری در منطقه آمین در شمال فرانسه بوده اند.

تصاویری که اثبات می‌کند «بریژیت مکرون» پسر نبوده!

عکسی از او در کنار والدین، خواهر و برادرش در دهه ۵۰ میلادی گرفته شده است.

ادعای پسر به دنیا آمدن مکرون در ابتدا توسط یک ماهنامه کوچک Faits et Documents (حقایق و مستندات) با استفاده از نتایج به اصطلاح تحقیقات سه‌ساله آن نشریه در مورد بریژیت مکرون ۶۸ساله در ماه سپتامبر منتشر شد. خبرنگار این نشریه مدعی شده بود در دهه ۸۰ میلادی بریژیت که به ادعای او تراجنسیتی بوده تحت عمل جراحی تغییر جنسیت قرار گرفته بود.

حمله به مکرون منجر به ایجاد ترس درباره رایج شدن انتشار اخبار جعلی برای تحت تاثیر قرار دادن رای دهندگان در انتخابات به ویژه از سوی راست افراطی شده است. به احتمال زیاد آن چه محرک اصلی نشریه فرانسوی برای این ادعا با عنوان «معمای بریژیت مکرون» بوده فیزیک بدن اوست.

با این وجود، تحقیقات نشان می‌دهند پسری با پیراهن چهارخانه در عکس‌های قدیمی که راست افراطی ادعا کرده بریژیت بوده احتمالا «ژان کلود» برادر بزرگ‌تر اوست. او هشت سال از بریژیت بزرگتر بوده و مدیر کارخانه شکلات‌سازی خانوادگی است.

تصاویری که اثبات می‌کند «بریژیت مکرون» پسر نبوده!

نشریه مذکور مدعی شده که مقام‌های الیزه نتوانستند عکسی از دوران کودکی بریژیت را ارائه دهند. با این وجود، عکس‌های متعددی از بریژیت هفت‌ساله در اولین مراسم عشای ربانی و هم چنین عکسی از بازی کردن او در باغ خانه‌اش و عکسی از او با لباس سفید در روز عروسی با اولین همسرش که «آندره لوئیس اوزیر» بانکداری ثروتمند بود وجود دارند. او با همسرش در سال ۱۹۷۴ میلادی ازدواج کرد دقیقا همان سالی که والدین «امانوئل مکرون» ازدواج کرده بودند. زمانی که بریژیت ۲۶ساله شد صاحب دو دختر و یک پسر بود.

حتما بخوانید:  وعده مسئولان برای حل مشکل آب غیزانیه

تصاویری که اثبات می‌کند «بریژیت مکرون» پسر نبوده!

دوستان خانوادگی و همسایگان دوران کودکی بریژیت می‌گویند او را «شاهدخت کوچولوی شاد» صدا می زدند. یکی از دوستان خانوادگی می‌گوید: «او یک دختر کوچک دوست داشتنی بود که همواره در مرکز توجهات قرار داشت». یکی دیگر از ساکنان آمین که این خانواده را به خوبی می‌شناسد می‌گوید: «او همیشه هدایایی فوق العاده را دریافت می‌کرد و مانند یک شاهدخت با او رفتار می‌شد. او یک دختر کوچک واقعی بود که دوست داشت لباس بپوشد و جواهرات مادرش را داشته باشد».

تصاویری که اثبات می‌کند «بریژیت مکرون» پسر نبوده!

روزنامه «فیگارو» پرتیراژترین روزنامه فرانسه حمله به بریژیت مکرون را ناشی از «اطلاعات نادرست» و بر اساس «شایعات پوچ» دانسته. «لوموند» روزنامه رقیب فیگارو اشاره کرده که این ادعا کار معتقدان به «نظریه توطئه» است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *