تصاویر لو رفته از خودروی متفاوت لامبورگینی تصاویر لو رفته از خودروی متفاوت لامبورگینی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تصاویر لو رفته از خودروی متفاوت لامبورگینی

تصاویر لو رفته از خودروی متفاوت لامبورگینی

دیجیاتو: شرکت لامبورگینی با انتشار تیزرهایی اعلام کرده با یک محصول خاص در همایش هفته خودرویی مونته‌ری حضور خواهد یافت.

این خودرو مدلی نیست جز نسخه بازطراحی شده کانتاش که قرار است به تعداد محدود به فروش برسد. اما نکته عجیب اینکه قبل از رونمایی رسمی، تصاویر کانتاش جدید به بیرون درز کرده و یک اکانت اینستاگرامی آن را لو داده است!

تصاویر لو رفته از خودروی متفاوت لامبورگینی

شاید بدانید کانتاش یا با تلفظ صحیح‎تر کونتاش، بین سال‌های ۱۹۷۴ الی ۱۹۹۰ روی خط تولید قرار داشت و در این مدت ۱۹۸۳ دستگاه از آن تولید شد. این خودرو با توجه با بدنه گُوه‌ای شکل و خطوط تیز بدنه به نوعی فراتر از زمان خود بود و به واسطه سبک متفاوت خود بسیار مورد توجه قرار گرفت.

تصاویر لو رفته از خودروی متفاوت لامبورگینی

در حال حاضر جزئیات چندانی از کانتاش جدید نیست، ولی لامبورگینی ادعا کرده رویاها را به حقیقت تبدیل می‌کند، درست مثل کانتاش کلاسیک در دهه ۷۰.

آنطور که از روی تصاویر لو رفته می‌توان متوجه شد، کانتاش ۲۰۲۱ بر مبنای لامبورگینی سیان ساخته شده و در نمای عقب شباهت فراوانی به آن دارد. البته سیان هم در اصل بر اساس اونتادور توسعه پیدا کرده و بیراه نیست که کانتاش جدید را هم همان اونتادور در لباسی متفاوت توصیف کنیم!

تصاویر لو رفته از خودروی متفاوت لامبورگینی

بطور کلی باید گفت طراحان لامبورگینی سعی کرده‌اند ویژگی‌های اصلی کانتاش کلاسیک را با المان‌های روز ترکیب کنند. این امر سبب شده تا نسخه بروزآوری شده پیکره سیال‌تری داشته باشد که آن هم مسلما روی ایرودینامیک تاثیر مثبتی دارد.

طبق یکی از تیزرهای رسمی منتشر شده از سوی لامبورگینی، کانتاش مدرن کد LP 800-4 را در انتهای نام خود خواهد داشت. این کد می‌تواند به معنای پیشرانه ۸۰۰ اسب بخاری و محرک بودن هر چهار چرخ باشد. در این راستا نشریه The Supercar Blog هم ادعا کرده پیشرانه این خودرو همان موتور ۶.۵ لیتری V12 و سیستم هیبرید نرم به کار رفته در مدل سیان خواهد بود. احتمال اینکه این ادعا درست از آب دربیاید، زیاد است؛ زیرا پیشرانه سیان اندکی فراتر از ۸۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

حتما بخوانید:  اعتراضات علیه سلطانِ متوهم پس از سقوط لیر

تصاویر لو رفته از خودروی متفاوت لامبورگینی

گفته می‎‌شود لامبورگینی تنها ۱۱۲ دستگاه از کانتاش ۲۰۲۱ را راهی بازار خواهد کرد. قیمت این خودرو ۳.۵ میلیون دلار برآورد شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *