تمجید اغراق‌آمیز «جام جم» از جانشین عادل تمجید اغراق‌آمیز «جام جم» از جانشین عادل | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تمجید اغراق‌آمیز «جام جم» از جانشین عادل

تمجید اغراق‌آمیز «جام جم» از جانشین عادل

روزنامه جام جم که متعلق به سازمان صدا و سیما می باشد در یادداشتی سعی کرده است با موفق نشان دادن محمد میثاقی در اجرای برنامه ها به جای عادل فردوسی پور، به گونه ای به مخاطب القا کند که نبود عادل تاثیری در روند برنامه های فوتبالی تلویزیون ایجاد نکرده و نخواهد کرد.

تیم سازندگان برنامه تلویزیونی آسیا ۲۰۱۹، تیم جوانی هستند و این جوانی و استفاده از عنصر خلاقیت، دیگر دلیل اصلی موفقیت این برنامه است. محمدحسین میثاقی که حالا از همیشه فعال‌تر شده اطلاعات عمومی بالایی در حوزه ورزش فوتبال دارد، مجری و هدایت‌کننده اصلی این برنامه است.

از جمله ویژگی‌های اصلی میثاقی، ریتم تند اجرای اوست که تناسب خوبی هم با فضای ورزش و فوتبال دارد و به اصطلاح، حوصله مخاطبانش را سر نمی‌برد. میثاقی قبل از شروع هر مسابقه ورزشی، اطلاعاتی قابل توجه از هر دو تیم و بازیکنان آن می‌دهد و تحلیل‌های شخصی‌اش هم شنیدنی است؛ او همچنین در گفت‌وگو با کارشناسانی چون مجید جلالی و امیر حاج‌رضایی که همه از پیشکسوتان فوتبال کشور هستند، ضمن رعایت شرط ادب، تعامل خوبی برقرار می‌کند و به همان اندازه که حفظ ریتم برنامه برایش مهم است، به آنها هم اجازه صحبت کردن می‌دهد.

این تحلیل‌های مطرح شده در قبل از شروع مسابقه و نیز بین دو نیمه، به هر مخاطبی که قدری علاقه‌مند به دنیای فوتبال باشد اجازه می‌دهد احاطه بیشتری پیدا و دانش‌اش را تقویت کند. در واقع صحبت‌های کارشناسی آسیا ۲۰۱۹ نه تنها حوصله‌سربر نیستند، بلکه اطلاعات مفیدی هم به مخاطب می‌دهند و از این حیث جالب توجه هستند

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کرباسچی: جنگی بین ایران و آمریکا رخ نمی‌دهد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *