توئیت تمسخرآمیز سامسونگ برای آیفون ۱۳ توئیت تمسخرآمیز سامسونگ برای آیفون ۱۳ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توئیت تمسخرآمیز سامسونگ برای آیفون ۱۳

توئیت تمسخرآمیز سامسونگ برای آیفون ۱۳

گجت نیوز: اپل دیروز از رنگ جدید آیفون رونمایی کرد. موضوعی که توییت تمسخر آمیز سامسونگ برای رنگ سبز جدید آیفون ۱۳ اپل را به دنبال داشت.

رویداد روز گذشته اپل میزبان برخی از مهمترین رونمایی‌های سال مانند عرضه اپل مک استودیو با پردازنده قدرتمند M1 اولترا بود. البته موارد دیگر مانند رونمایی از آیفون SE 2022 و یا رنگ سبز جدید آیفون ۱۳ کمتر مورد توجه قرار گرفت. با این حال توییت تمسخر آمیز سامسونگ برای رنگ سبز جدید آیفون ۱۳ اپل حکایت از این دارد که رقیب قدیمی کوپرتینویی‌ها به این موضوع توجه خاصی دارد.

توییت تمسخرآمیز سامسونگ برای رنگ آیفون ۱۳

کنایه‌زنی سامسونگ به اپل

از آنجایی که سامسونگ امسال اس ۲۲ را در رنگ سبز هم راهی بازار کرده، حالا رونمایی از آیفون ۱۳ با این رنگ را نوعی کپی‌برداری از سوی اپل قلمداد کرده است. اما مسئله اینجاست که این اولین آیفون سبز رنگ نیست. به علاوه که رنگ گلکسی اس ۲۲ در واقع دقیقا سبز نیست و بیشتر نزدیک به آبی کله‌غازی است. متن توییت سامسونگ بدین قرار است:

اولترا؟ سبز؟ امروز از صمیم قلب خوشحالیم.

توییت تمسخرآمیز سامسونگ برای رنگ جدید آیفون

مطابق انتظار، توییت تمسخر آمیز سامسونگ برای رنگ سبز جدید آیفون ۱۳ اپل با پاسخ‌هایی مواجه شد که عموما بر الگوبرداری‌های چندباره سامسونگ از اپل در مواردی چون حذف شارژر ، حذف جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون و غیره اشاره داشتند. برخی حتی تا جایی پیش رفتند که رنگ سبز iMac مدل ۱۹۸۸ را پیش کشیده و به نوعی سامسونگ را متهم به کپی‌برداری کردند.

با این شرایط به نظر می‌رسد بهتر باشد سامسونگ با وجود جنجال‌های اخیر بر سر ایرادات سرویس بهینه‌سازی بازی و ماجرای هکرها،‌ از رقبای خود ایراد نگیرد. به خصوص از اپل که توانسته نمایشگری با پردازنده‌ای قدرتمندتر از همه پردازنده‌های اگزینوس عرضه کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کنایه فوتبالیِ عضو شورای بورس به سلطانی‌فر

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *