توئیت عجیب گل‌گهر پس از دیدار با پرسپولیس توئیت عجیب گل‌گهر پس از دیدار با پرسپولیس | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توئیت عجیب گل‌گهر پس از دیدار با پرسپولیس

توئیت عجیب گل‌گهر پس از دیدار با پرسپولیس

برترین‌ها: تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان عصر امروز (شنبه) در آخرین دیدار از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این مسابقه به تساوی یک – یک انجامید.

پس از توقف میلاد زکی‌پور در محوطه جریمه پرسپولیس، بازیکنان و مربیان تیم گل‌گهر معتقد به خطای پنالتی بودند و به شدت به قضاوت بیژن حیدری اعتراض کردند.

حساب رسمی باشگاه گل‌گهر سیرجان در توئیتر، توئیتی عجیب در واکنش به این اتفاق منتشر کرد و به صورت غیرمستقیم، داور بازی را یار دوازدهم پرسپولیس خواند.

توئیت عجیب گل‌گهر پس از دیدار با پرسپولیس

به نقل از ایسنا، نوید مظفری، کارشناس داوری در خصوص قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان گفت: داور قضاوت خوبی را در دیداری نه چندان سخت داشت. او به موقع در صحنه‌ها حاضر بود و در اتفاقات حساس بازی، تصمیمات درستی گرفت. تذکرها و اخطارهایش درست بود و در کل اشتباهی نداشت.

وی ادامه داد: گل گل‌گهر سیرجان آفساید نبود و درست بود. گل باید به نام سهرابیان ثبت شود زیرا او قبل از وارد شدن توپ به دروازه، با سر به آن ضربه زد. دقیقه ۵۱ مهاجم گل‌گهر در محوطه جریمه پرسپولیس تعادلش را از دست داد که تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی صحبح بود زیرا اصلا برخوردی به وجود نیامد. چند دقیقه بعد، امیری و زکی‌پور برخوردی را باز هم در محوطه جریمه پرسپولیس داشتند که آن هم خطا نبود و باز هم بیژن حیدری در این صحنه درست تصمیم گرفت.

مظفری در پایان گفت: عملکرد کلی داور خوب بود و داوران لیگ برتری باید در این سطح و حتی بالاتر سوت بزنند و قضاوت کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ادعای عربستان درباره حمایت موشکی ایران از انصارالله

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *